יום שני, 4 ביוני 2007

תורת ינה.. בפוסט הבא=]

אני מקווה=/ אה.... אז היווםםםםם


ין זה מורנינג....


חיכיתי וחיכיתי.. ואז עליתי למעלה בחמישה ל.... והן לא באו ולא חיכו=X... אז הלכתי עם דריה ופז... בדרך ראיתי דוד.. אבל השני=/ זה היה נמה זה מציק.....


והגענו לכיתה.. ונחשו מה=] ... הדלת תקועה=] ושביט בפנים.. אז ככה לא למדנו איזה חצי שעה של שיעור..(טוב אולי 15..) ואזס הלכנו ללמוד ב-ט1... בזמן ששביט תקוע.. ואז הוא יצא..(כי לאבי תתיקן בארך את הדלת=/) ואז לא היה ספורט=[... סיגל לא הגיע=[ אז היה שיעור חופשי.. עם רועי..


ובאיזשהו שלב דריה הלכה שנייה לרהב וכל השאר..=] והן צילנו לה תציצי??(נידמה לי..) אבל אז מגיע רועי ושואל אותן "מה, צילמתן לה ת'ציצי?" וכולן התחילו להתפקעXD


ואז דריה נזכרה בעט המיסכן שאתמול הבבון(כי אני שונאת לקרא לו בבונצ'יק.לדעתי זה מגעיל..=/) אנס..XD. וזה היה עד העט האהוב עלי מבין העטים של דריה 0_0


ואז......... חצי שעה של אנגלית=/ משעמם!!!! היהת עבודה אבל אני עזרתי ללירז..(טוב לא עזרתי לה.. יותר נכון עשיתי לה... לפחות אני יודעת שעשיתי בארך מעשה טוב=]...XD)


ואז היה את המשחק של הט' ניקים.... ולא רציתי לראות אותו כי היו שם רק בנים....ורובם כמובן מט'!!


אז הלכתי לי..(ובדרך גם סחבתי איתי את לימאי..XD)


ואז הלכתי למלאכה.. וסוף סוף יצחק לא איחר!!! זה משהו שצריך לרשום בסיפרייה גינס..(ישר מתחת לזה שדניאל הכה בת..XD חבל שהוא נקע ת'רגל...=/ )


סוף סוף החנתי את החלק שהכנתי.... וכבר התחלתי לשם שינוי את החלק השני... נירא לכם שאיתנו לי לעבוד ב2 השיעוריים שנותרו????? אני מקווה שכן.. כי אני חייבת להספיק לסיים את העבודה שלי....



כתבתי היום עם העט החשמלי=] ועשיתי לב ולידו "בתאבון" =] שיצא עקו.. ובבית צבעתי אותו..(כי לפחות נותנים ציון גם על המראה...=/)


ויצחק אמר לי להשתמש בעבודה שכבר היתה מנוסרת מהארון...(והרגשתי מה זה לא נעים.. כי זה של מישהו שכבר עבד... אבל הוא אמר שזה בסדר..)


ונישאר לי רק לשייף וזהו=]



צרפתיתהיום לסימונה יש יום הולדת..=] וגילי כמה דברים מעוד מוזרים.... כמו.. עם תסעו לצרפת ביוםפ ההולדת שלכם על תתפלאו שכל הזמן יקראו לכם "חרא לרא לרא" מסתבר שזה רק כבנה טובה...


ועם תלכנו ברחוב ותדרכו על חרא.. תשמחו זה מביא מזל וכסףXD... בצרת עם אתה דורך.. אתה מה זה שמח..(אנשים אפילו מבקשי שתשים להם קצת ל הנעל שלהם...XD) וזה אמיתי ס_0



לפינת הלא קשור>>>כי זה כיף=]


מילה לא באה לבית ספר כי היא שפן ניסיונות..XD.. לאיפור=/ וגם דורית ניצחה בכדורסל=] וגם הבנים נצחו..=] (כמובן.. הם לא שחקו נגד הקבטוצה שלנו..XD)



דורית נצחה בכדורסל=]



לא היה היום  שיעור עם אלה=]




אתמול סיפרתי סוף סוף לאמא שלי על הציון..=] ואני כבר רגועה=]




בעוד מספר ימים..(כניראה בשבת=/) תפורסם תורת ינה=]XD



ביי ביי=]


8 תגובות:

  1. חבל חבל....שהלכת..כי ראיתי את .א. ואגב......מה זה תורת יאנה?

    השבמחק
  2. חבל חבל....שהלכת..כי ראיתי את .א. ואגב......מה זה תורת יאנה?

    השבמחק
  3. חח רק בריאות D=
    "תורת יאנה XD "

    השבמחק
  4. חח רק בריאות D=
    "תורת יאנה XD "

    השבמחק
  5. נו,תכתבי כבר את תורת ינה!P:
    הדוידים משתלטים על העולםD:
    הקטע עם הדלת היה מצחיק,באימא’שליXDXD התפקעתי מצחוק מזה!!XDXD סיגל הבריזה לנוXD
    כן,הן צילמו לי את הציצימ והרועי הפדופיל הזה רצה לראות!@#$%^&>__< באימא’שלי,למה מכניסים יצורימ כאלה לביה"ס?!><"
    זה בבונצ’יק!T_T"  וכן. העט המסכן והאהוב נאנס באכזריות>: אוי,אני ממש מצטערת שלא הייתי שם ועזרתי ללירז ואת היית אמורה לעזור לה^^;;;
    המשחק לא היה משהו>: לא היו שם שום טת"ניקים מגניבים!T_T"דניאל הכה בת?O_O מתי?O_O"
    ויצחק מאחר..?XD באמת?XD משום מה אני תמיד לא שמה לב לזה שהוא מאחרXD~
    אל תדאגי,את תצליחי^^ואם לא,אך אחד לאD:" אז זה בסדרXD  והתקדמת יפה מאוד^^
    כן,זה אמיתיD: נו,צרפתים זה קוקוXDXD~
    מילה מתאפרתXD

    השבמחק
  6. נו,תכתבי כבר את תורת ינה!P:
    הדוידים משתלטים על העולםD:
    הקטע עם הדלת היה מצחיק,באימא’שליXDXD התפקעתי מצחוק מזה!!XDXD סיגל הבריזה לנוXD
    כן,הן צילמו לי את הציצימ והרועי הפדופיל הזה רצה לראות!@#$%^&>__< באימא’שלי,למה מכניסים יצורימ כאלה לביה"ס?!><"
    זה בבונצ’יק!T_T"  וכן. העט המסכן והאהוב נאנס באכזריות>: אוי,אני ממש מצטערת שלא הייתי שם ועזרתי ללירז ואת היית אמורה לעזור לה^^;;;
    המשחק לא היה משהו>: לא היו שם שום טת"ניקים מגניבים!T_T"דניאל הכה בת?O_O מתי?O_O"
    ויצחק מאחר..?XD באמת?XD משום מה אני תמיד לא שמה לב לזה שהוא מאחרXD~
    אל תדאגי,את תצליחי^^ואם לא,אך אחד לאD:" אז זה בסדרXD  והתקדמת יפה מאוד^^
    כן,זה אמיתיD: נו,צרפתים זה קוקוXDXD~
    מילה מתאפרתXD

    השבמחק