יום שלישי, 5 ביוני 2007

יום שלישי..

היוםםם .. אה........ בבוקר היה לי חלום עוד מוזר..=/ שאני שואלת את אילן עם הוא יודע איך לומר שמלה בצרפתית...?? #*#%$^&*^


וגם היה לי חלום שאני מחילה את כיתה ח' ומשום מה לאירנה יש דר משלה בבניין ... ואני מתכוונת לחדר..!! עם מיטה וטלוויזיה.. ._. זה היה מה זה מוזר..


הלכתי לי לרינה=] וחיכתי...ואז עליתי למעלה למילה ודורית והיה שמונה אז הלכנו..(וגם דריה הצתרפה=]..)


איזה מסכנה דורית..XD אמא שלה מנסה לשכנע אותה שמישהו שהי מכירה חמוד.. וזה.. והיום הוא בא עליה..(טוב הוא בא לייתר דיוק לעשות איזה משהו.. אין לי מוזג מה.. אבל זהקשור לאבא של דורית..שלא יהיה היום..XD) אז דורית תיהיה בבית וגם הואXג.. ממש החלום של אמא שלה..XD..


יאו... בא לי כבר לראות טיטניק אבל רק את הסוף..(כי פספסתי אותו..=/ מה לעשות.... דיברתי עם מילה.. ושיחקתי בפלפון.. שעגב הפלפון ניצח אותי..XD ...)


אז בבוקר לא ריתי ששרי טובא כי לא עשיתי שיעורים.... ואז אירנה נכנסה=/ לעשות שיעור חינוך קצרצר.. ואז בשעה השנייה היה שיעור חופשי=] ואני מילה וזהבה שיחקנו ארץ עיר.,...(יאו זהבה מה זה טובה =O ) ואז אני ומילה החלטנו לשחק משחק אחד שצריך לצייר בו.. ויצא לנו בפעם הראשונה ילד/ילדה ועל הראש אוטו..=/ ובפעם השנייה ילד/ילדה ועל הראש בית...=/ כן.. מזעזע...


ואז שלב הגיע.... ועשה מין משחק כזה על הדף..(זה שאומרים כמה שמות גיל בית וכו'.. ואז אתה "מגלה" את העתיד..) אז למילה יצא בפעם הראשונה.. ש... הבעל אילן.. מס ילדים..(לא זוכרת..) בית..פח אשפה...  ארץ...קנדה... ופעם השנייה שאני אהיה הבעל..XD


ואז ספרות>>>>אין תגובה


הפסקה>>>


מסיבות לא ברורות ביכלל אנשים מתחילים לעשות הורדות ידיים.. =/ כל הזמן!!!



מילה!!!!!!!! אני מחליטה לעבור לצד השני ולעזור לסטס להתנקם בך..XD.. (כי את כל הזמן בורחת לי..@_@ )



צרפתית>> סתם חידת....



הבעה>> משעמםם!!! כרגיל..... וגם אני נפרדתי מהחבר שלי.... שעגב זה הוונס האדום של רגל שמאל של מילה..XD..


היום אלה סיפרה סיפור עליה.. על חברה שבאה עליה בזן המלחמה... והיה לה חתול ואלה שונאת חתולים והחברה הבטיחה לה שהחתול יהיה בחוץ ובסוף הוא היה בפנים ויום אחד החתול הזה ישב מול אלה.. והיא מסתכלת עליו והא עליה.. ואני חושבת מי יותר דפוק הוא או היא..XD..



הביתה=] כולן נישארו לקשט.. אבל לא יכולתי להישאר כי אסור לי=/ אז הלכתי הביתה=] עם דר.. ועם רינה=]


בבית>>>> משעמם... סבא שלי מתקן את השיניים שלו..(הטותבות..) והוא צריך להמיס אותן וזה מסריח.. ויש לי הרגשה ששזה גם מסרטן... ואני ניחנקת !!!!


בעתיד ב-4>> הולכת לגן המגינים.. כ דורית מחריכה אותי!!!!!!! אבל עם לא ייה כיף אני חוזרת!!! כי מה אני צריכה כבר לעשות שם?? וגם זה לא לילדים קטנים?!!!!!


בא לי כדורגל אבל אני צריכה בשביל זה לנפתח ת'כדור שלי..... למישהו יש אתהכלי הקטן הזה ששמים על קצה של משאווות אופנייים?? היה לנו כזה אבל סבא שלי עיבד=[




אנשים חושבים שאני מוזרה יותר מידי.. וזה לא נכון זה לא שאני מוזרה.... זה אני פשוט קצת שונה....


(תבינו כבר למה אני מתכוונת ב...תורת ינה..XD )



ביי ביי=]


8 תגובות:

  1. יאנה מה עם העיצוב שלי שלחתי לך עכשיו הודעה לפאלפון וגם שיר יפה..מארץ נהדרת הבלוג של מאי....חח..וגם איך שמים שירים ברקע?

    השבמחק
  2. יאנה מה עם העיצוב שלי שלחתי לך עכשיו הודעה לפאלפון וגם שיר יפה..מארץ נהדרת הבלוג של מאי....חח..וגם איך שמים שירים ברקע?

    השבמחק
  3. יאנה...תגידי למה בבלוג שלי אין את "אני" "שונאת" "אוהבת" "תמונות" וכול הדברים האלה??????????

    השבמחק
  4. יאנה...תגידי למה בבלוג שלי אין את "אני" "שונאת" "אוהבת" "תמונות" וכול הדברים האלה??????????

    השבמחק
  5. המון זמן לא הייתי פה וזה חסר לי ..
    אז עכשיו אני פה !
    באתי להזכיר לך את האות ד’ מוכר לך XDD?
    אוהבבבתת אותך 3>

    השבמחק
  6. המון זמן לא הייתי פה וזה חסר לי ..
    אז עכשיו אני פה !
    באתי להזכיר לך את האות ד’ מוכר לך XDD?
    אוהבבבתת אותך 3>

    השבמחק
  7. איזה חלום שנוןXD תראו לי כבר את האילן הזה!T_T אפילו המורות מספרות עליו ואין לי מושג מי זה קיבינימאט!><"
    חשבתי בהתחלה שהתכוונת שלאירנה יש את דר,ולא הבנתי מה היא קשורהXD כן,אירנה בהחלט יכולה לגור שםXD
    דריה הנדחפת!D:אוי,מסכנה דורית;;; אבל אמ,זה יכול להיות דווקא כיף^^
    הפלפון תמיד מנצח!T_T"
    חבל שלא נשארת לקשט;[

    השבמחק
  8. איזה חלום שנוןXD תראו לי כבר את האילן הזה!T_T אפילו המורות מספרות עליו ואין לי מושג מי זה קיבינימאט!><"
    חשבתי בהתחלה שהתכוונת שלאירנה יש את דר,ולא הבנתי מה היא קשורהXD כן,אירנה בהחלט יכולה לגור שםXD
    דריה הנדחפת!D:אוי,מסכנה דורית;;; אבל אמ,זה יכול להיות דווקא כיף^^
    הפלפון תמיד מנצח!T_T"
    חבל שלא נשארת לקשט;[

    השבמחק