יום שבת, 9 ביוני 2007

תורת ינה =]

 


הבטחתי לא??? אז הינה תורת ינה.... =]









תורת ינה


 


מה זה???


 


תורת ינה היא דרך חיים דרך מחשבה


נכון שיש פריקים ופקצות וחנונים, ינה זה סתיגמה נוספת...XD


 


הסבר כללי


 


בילדותי תמיד היו לי קטעים בהם עשיתי טעויות, ואני זוכרת שאמרתי לעצמי בארך בכיתה ב'  שאני לוקחת את עצמי בידיים, לא עוד טעויות ובאלגנים.


התחלתי ללמד את עצמי דרך חיים שכולם מדברים...


תמיד אומרים לחשוב פעמיים לפני מעשה?? תמיש אומרים לחשוב צעד קדימה???


התחלתי לנסות ולזכור את זה, התחלתי ללמד את עצמי איך לחשוב פעמיים.


עם היו לי החלטות חשובות ניסיתי כמה שיותר לזכור את העיניין של לחשוב צעד קדימה כדי לא ליפול


משם זה היתגלגל לעוד דרכים ועוד שטחים של מחשבה נתפסו לי בראש.


כמו תמיד יש טוב בכל רע


נכון כולנו חושבים כך ומודעים למשפטים אלו, אך האם מתישהו יצא לכם/ן ליהיות בדילמה מעוד קשה בבחירה?? שפתאום נזכרתם שכדי לחשוב שוב פעם מה יהיו התוצאות של זה???


האם כאשר רבתם עם מישהו או מישהי ממש חזק ונעלבתם חשבתם ולו אפילו לשנייה מה החלק שלכם בריב אשר גרם לנגדי גם להעלב??? בכל זאת בשביל ריב צריך שניים...


או כאשר קרה משהו רע כמו 68 במיבחן, חשבתם אולי לבד בלי עזרה של אף אחד שזה לא כזה ציון רע, בכל זאת הרי ידעתם יותר מחצי תשובות במיבחן הזה...


אני בטוחה משום מה... שלא תמיד יוצא לכם לחשוב על זה, יוצא אבל לא בתדירות גבוהה  מעוד.


 


 


חלק קטן מאוסף המשפטים הגדול


 


-תחשוב תמיד צעד אחת קדימה-


-בסוף תמיד טוב, צריך רק לחפש אותו-


-בכל רע יש טוב רק חפשו-


-לא לחשוב רק על עצמך אלא גם על אחרים בין עם הם רעים ובין עם לא-


-לא משנה מה שאחרים אומרים עליך, אתה יודע את האמת וזה החשוב, השאר כבר יבוא-


-הטוב והרע הם סוג של מחזוריות קודם בא הטוב ואז הרע ושוב פעם הטוב ושוב פעם הרע-


 * יש כמה משפטים בצד..."משפטים חשובים" ברשימות*


 


הסבר לתופעות שונות


 


יש לי פס מחשב משלי, ועם נגיד אני חושבת על משהו שהו יכול ליהיות ממש שונה מפסי מחשבה אחרים, אתם תוכלו להבין, אבל ברוב המקרים עד שאני לא אסביר לא תמיד תבינו, אבל פס המחשבה שלי הוא דיי הגיוני אחרי שמסבירים אותו, כמו כן יש לי בעיה של הסברה.. אני גרועה בזה אז הסיכויים שתבינו הם קלושים.. וגם לא תמיש אני מסבירה.... כי אין לי כח...


 


 


סוף דבר...


רובכם לא יסכימו איתי על הכל, וחלקכם לא יאמינו לי שזאת דרך המחשבה שלי..=/ אבל זה נכון.... וגם לא ממש משנה לי כמו זאתם מבינים שזה מה שאתן חושבות או חושבים...


 


תורת ינה זו זה הדבר הכי קצר שאיי פעם חשבתי עליו=/ כך שלא תחשבו שזה כזה קצר.. פשוט אין לי כח לכתוב כל כך המון וקיצרתי את זה....(במיוחד באוסף המשפטים )


 


דרך גב עם יש אנשים אשר חולקים איתי את מה שכתבתי או מסכימים או שיש לכם שאלות פנו אלי=] בפוסט


 


עד כאן..=] ביי ביי


 

6 תגובות:

  1. תורה נחמדה, אבל קצרה מדיי :-?בכל מיק’ אוהבתת אותך 3>

    השבמחק
  2. תורה נחמדה, אבל קצרה מדיי :-?בכל מיק’ אוהבתת אותך 3>

    השבמחק
  3. הי..יאנה סורי שלא הגבתי לך...חח...כבר כמה ימים לא נכנסתי לבלוג שלך..XD
    אהבתי את תורת יאנה אבל לא ממש הבנתי בידוק מה זה!!
    XD

    השבמחק
  4. הי..יאנה סורי שלא הגבתי לך...חח...כבר כמה ימים לא נכנסתי לבלוג שלך..XD
    אהבתי את תורת יאנה אבל לא ממש הבנתי בידוק מה זה!!
    XD

    השבמחק
  5. יאנה ספרי לי איך היה בערב שורשים וגם תעדכני את הבלוג

    השבמחק
  6. יאנה ספרי לי איך היה בערב שורשים וגם תעדכני את הבלוג

    השבמחק