יום ראשון, 3 ביוני 2007

יום ראשון>>>בלי אלה D:

איזה כיף.. היה היום=] כל היום=]


יום שבת לא היה מעניין..(חוץ מכאשר היתי אצל דר..)


והיוםםםםם


בבוקר.. לא איחרנו=] ואפילו הגענו מוקדם..XD


חינוך.. משעמם....


מורשת... כרגיל... והיא חלקה את העבודות וקיבלתי 75 כי לא כתבתי את החלק האישי=/


מדעים-משעמם!!!!!!!!!


מתמטיקה נחשו??? כן משעמם!!!.. והיא חלקה את המבחנים=] וקיבלתי 84 איזה כיף=] אבל איזה באסה... אני צריהה היום לספר לאמא שלי על 2 הציונים שלי הקודם.(ה69 אבל אני מעגלת את זה ל70...) ושל היום.. לפחות יהיה לי מזל קצת=]


הפסקה-יאו האיתי מה זה רעבה.. ודק' לפני הצלצול התחלתי לאכול והתפללתי שנתקע בפנים קצת.. ואני אספיק לאכו.. ונחנו מה.. באמת נתקענו!!! =]


אני מילה גלית דר דריה ופז... ועוד כמה בנים נתקענו בכיתה.. כאשר כולם היו בחוץ כולל המורה..=] אז חצי שיעור נהנו..=] וצחקנו...ואפילו זרקנו דף החוצה מעבר לדלת.."SOS"  מה שמוזר.... שכולם בחוץ עומדים ומדברים...והמורה לא שם..=/ כלומר כל פעם באה מורה אחרת מנסה לפתוח ולא מצליחה.... ושרי הלכה לקרא לעזרה..ואנחנו נהנות וצוחקות...=] בסוף משהו פתח.. ונחנו מה??? בשנייה שהו פתח יאיר עובר וסוגר את הדלת שובXD לעוד איזה 15 דק'.. ורק אחרי 15 דק' נוספים יעקב פתח את הדלת... =/



אנגלית חצי שעהעבודה=/


הביתה.. כי יש בגרויות=] הלכתי לסיפרייה עם דורית=]


מי שלא מאמין לי שאני לא יכולה לקחת 2 ספרים .... עובדה שלקחתי 2 ספרים ולא הצלחתי לסיים אפילו אחד..(וכן אחד מהם זה הספר על דר והשני על דור ואלה..XD) 



לא קשור>>>


ניראה לכם/ן שאני אעמוד כאשר אספר לאמא שלי על הציונים=/ אני מקווה שכן... כי הם לא ציונים כל כך טובים 70 ו84...=/



אני חושבת לעשות פוני לצד...=/



מעניין איך יהיה בחתונה של קרובי משפחה שלנו.. מעניין עם יהיו שם אנשים מוכרים.. מעניין עם אנשים שראיתי רק פעם 1 או ביכלל לא.. יסיימו לב אלי.. מעניין עם אני ודוד מעוד מעוד מעוד רחוק שלי..(שעגב הוא קטן ממני ב-11 חודשים) נדבר..??? ונהנה???  זאת נדה רק בעתיד..



לפני סוף השנה אני אפרסם את תורת ינהXD



שיר חדש=] סוף סוף!!! Hollaback girl




*עדכון*


יש לי פרו=]


 אני יכולה לשים סמיילים=]



ביי ביי =]

8 תגובות:

  1. איזה פוסטים חופרים חחחחח
    תתחדשי על הפרו :]
    אאאאאאאאאאאאאאע.
    היה לכם כיף בפנים שנעלו אותכם?????
    אני הייתי מתה XD

    השבמחק
  2. איזה פוסטים חופרים חחחחח
    תתחדשי על הפרו :]
    אאאאאאאאאאאאאאע.
    היה לכם כיף בפנים שנעלו אותכם?????
    אני הייתי מתה XD

    השבמחק
  3. מקווה שתהניי בחתונהה :]]
    מקוהו שהלך לך טוב עם הציוניםם :] ]
    אוהבת אותך 33 >
    דברי איתי D:
    איזה כיף שנתקענוו חחח P:

    השבמחק
  4. מקווה שתהניי בחתונהה :]]
    מקוהו שהלך לך טוב עם הציוניםם :] ]
    אוהבת אותך 33 >
    דברי איתי D:
    איזה כיף שנתקענוו חחח P:

    השבמחק
  5. היה כיף...כי לא לומדים=] וגם כל האנשים המגעילים בחוץ=]

    השבמחק
  6. היה כיף...כי לא לומדים=] וגם כל האנשים המגעילים בחוץ=]

    השבמחק
  7. בסוף סיפרתי לאמא שלי ולסבתא שלי.. וכאשר ספרתי לסבתא שלי היא מעוד התאכזבה משני הציונים=[ (כי פעם האיתי מקבלת רק 90+) וכאשר סיפרתי לאמא שלי.. זה היה מצחיק.. כי אמשתי לה שיש ציון טוב וציון רע וסיפרתי לה על השיבעיים בתור ציון רע ופתאום היא נאנחה.. כי היא חשבה שקיבלתי 30..(אני?!! במת’ בחיים לא..!!)

    השבמחק
  8. בסוף סיפרתי לאמא שלי ולסבתא שלי.. וכאשר ספרתי לסבתא שלי היא מעוד התאכזבה משני הציונים=[ (כי פעם האיתי מקבלת רק 90+) וכאשר סיפרתי לאמא שלי.. זה היה מצחיק.. כי אמשתי לה שיש ציון טוב וציון רע וסיפרתי לה על השיבעיים בתור ציון רע ופתאום היא נאנחה.. כי היא חשבה שקיבלתי 30..(אני?!! במת’ בחיים לא..!!)

    השבמחק