יום ראשון, 18 בנובמבר 2018

מה אני מחפשת בבן זוג


אז בשנה האחרונה יצאתי לכמה וכמה דייטים ואחרי מאורעות של מר סייבר(כןכן, הוא זכה לכינוי בבלוג!) החלטתי שהגיע הזמן לאגד את התובנות שלי לרשימה כללית של מה אני מחפשת בחיים.

אציין ואומר מראש שאת הסעיפים אני כותבת רנדומית, כך שאף עין סקרנית לא תדע למי מיוחס הסעיף.

 

1.אוכל. כן, אוכל דורש סעיף בפני עצמו. והוא מתחלק לשתי תתי קטגוריות. האחת, שיתן לי אוכל והשניה שאני לא אוכל לבד. כדי לא להשמע כמו שואב אוכל(קירבי?מישהו?), אסביר לעומק. אם אני יוצאת עם מישהו, וזה ליותר משעה-שעתיים, אני אולי ארצה לאכול משהו.. לא אומרת ארוחה שלמה, גם לנשנש איזו בננה הולך. אם נפגשים בשעות שאוכלים בהן בדכ ארוחת בוקר/צהריים/ערב, אז בכלל. ואל תתנו לי לאכול לבד, כי זה לא נעים. חוץ מזה שאם אני רעבה, אני עצבנית ולא מרוצה ולכן צריך לזהות את זה.

 

2.אל תתגלגל בדשא. האמת, זה סעיף בעייתי. נניח אני עכשיו באירופה על גבעה ירוקה עם אוויר צלול ונקי-ברור שארצה להתגלגל בדשא כמו ילדה. הכוונה בסעיף זה לא לעשות משהו ילדותי ומטופש. לא שאני נגד רוח שטות מידי פעם, להפך. אבל אווירה שטותית זה ממש לא להתגלגל בדשא של מרכז שרונה. תעשה משהו נועז, תעשה משהו מצחיק ולא רגיל, אבל אל תגרום לי להרגיש לא בנוח. אני מניחה שזה סעיף בעייתי כי מה שיגרום לי לאי נוחות לאו דווקא יגרום לאחר ולהפך (לי אין בעיה לרקוד סלסה באמצע הרחוב ויש אנשים שיתפדחו מזה מאוד). 

 

3.אל תגיד משהו שהוא לא נכון לגביך. זה מוציא אותך רע. אמינות זה בסיס לקשר ואני כנראה אשליך את זה לשאר התחומים בחיים...

 

4.אל תתן לי להרגיש זולה. מיניות זה דבר חשוב ואני הכי בעד. עם זאת, היא לא המרכז, היא לא הדבר העיקרי. אפשר להעביר יום שלם גם בלי זה. אפשר לנהל שיחה גם בלי. אפשר סתם להתחבק ולהתכרבל גם בלי לשלוח ידיים. אפשר בלי הערות ורמיזות כל הזמן, אפשר שלא לזרום בכל מקום. וגם אם זרמנו מחוץ לגבולות המיטה, תן לי להרגיש מיוחדת.

 

5.ומהצד השני, אל תתן לי להרגיש כמו חולת מין. אני באמת אוהבת מין, זה כיף, זה נחמד, זה מפיג מתחים ועושה תחושה טובה. סהכ אני באה עם ראש פתוח ותאבון בריא. אומנם לא כל הזמן אבל יש. ואם הצד השני יהיה אדיש לתאבון שלי, זה כנראה יסתיים. גם ככה אני יודעת שיש אנשים שפחות מתאים להם הסגנון והטעם שאני מחפשת(בין אם כי אני ונילית מידי בשבילם ובין אם אני מתקדמת מידי בשבילם). אבל הכי חשוב-אם התחלנו ואני רוצה לגמור-אל-תפסיק-באמצע. מצידי תחליף ידיים, איברים, צעצועים, תעשה הפסקות טיזינג שבהן תנוח, רק אל.תפסיק. זו בעיקר חוצפה וחוסר אכפתיות.

 

6.לא כל פעם שמשהו לא הולך צריך ישר לפרק את החבילה. דבר איתי, בוא נחשוב יחד איך לפתור את הבעיות. תמיד יהיו מחלוקות וקשיים בחיים, לא הגיוני שמפרקים כל פעם. וכן, זה דורש פשרות לפעמים אבל זה חלק מהעיניין.

 

7.תתעניין בי. תתעניין בתחביבים שלי, ביום יום שלי, באהבות שלי, במה שמצחיק, מעציב. תרצה לדעת אותי בכל המובנים. אם אני לא מעניינת אותך אז אין לנו מה לעשות יחדיו. (אני מכניסה את הסעיף הזה כי אני אוהבת ללמוד על הצד השני, להכיר לעומק. כל אדם מבחינתי הוא כספר שרק מחכה שמישהו ידפדף בו וילמד ממנו).

 

8.תיהיה רגיש לדמעות שלי. לא משנה כמה תכעס עלי, וכמה לא בסדר אני, תדע לסלוח לי כשאני מתנצלת, תפתח אמפתיה כשאני בוכה מכאב. אני לא רוצה לעשות לאף אחד רע, בטח לא למישהו שחשוב לי.

 

9.תן לי להרגיש שאתה נמצא שם לצידי. שגם אם רבים, אתה שם. תן לי להרגיש שאתה חושב עלי, שבא לך להיות איתי. להרגיש אין פרושו שאני אראה פיזית שאתה שם. לפעמים עסוקים. אבל הודעה קטנה? משהו? גם אם זה סמלי, רק שארגיש לא לבד. זה הרי הפחד הגדול שלי...

 

10.תיהיה בעל שאיפות משל עצמך, חיים משל עצמך. שיהיו לך מטרות, והשגים. שיהיה לך כיוון לחיים. תן לי גם קצת להעריץ אותך ולהעריך אותך. תן לי להתגאות במי שאתה.

 

11.תיהיה איש טוב עם לב טוב. אחד שידע לשים את עצמו בצד למען מי שזקוק באמת.

 

12.תיהיה חברותי.

 

13.. אל תיהיה מפונק. כסף לא קונה, להפך הוא מרתיע מכל מיני סיבות שהן לא לפוסט הזה. תיהיה עצמאי. אל תיהיה תלותי בהורים, באנשי מקצוע. תדע לפתוח גוגל ולהפשיל שרוולים לפני שקוראים לאינסטלטור בשביל שיעשה קצת עם הפומפה. ובאותה נשימה אל תיהיה "חסכן". אל תתבאס על הוצאות החרכיות, אל תחסוך על חוויות חיים. תחסוך איפה שצריך.

 

14.תדע לקבל אותי איך שאני בכל מצב. גם אם יש לי תחתוני סבתא, גם אם לא גילחתי יומיים, גם אם אני בלי איפור. זה יקרה לי לפעמים כי אני אישה, כי אני בן אדם. ואם זה לא מתאים לך, הדלת משמאל.

 

15. קח אותי למרינה בהרצליה או לטיילת בתל אביב. אומנם זה סעיף מטופש אבל אף פעם, בכל 24 השנים האחרונות, אף אחד לא לקח אותי לדייט שם. ואני מרגישה שיש לי חוסר. אז בבקשה ממך מר בחור-תגשים לי משאלה?

 

16.למרות הדעה הרווחת, אני לא אחת שמוחקת מהר מהרשימה. אם לא הלך בסבב א', ואתה הבנת שאתה בכל זאת רוצה סבב ב', אל תהסס לפנות אלי. אולי אני עדיין בעיניין? כן, אני אבדוק את הנושא כי אני לא אחזור על טעויות. ואני אשאל אותך מה השתנה. אבל למה שלא תלחם על מה שאתה אוהב? יום יבוא ואני אהיה נשואה לגבר מדהים. ואני לא אוותר ואלחם עליו ועל האהבה. אני רוצה פרטנר לחיים שיהיה כמוני. (כמובן שאם כלום לא השתנה ואין סיבה לחזור, אז לא נחזור.)

 

עד לפעם הבאה,

ביי ביי

תגובה 1:

  1. שלום חברים, זה כספי העדות שלי, אני אחד מאותם אנשים שאמרו, "לעולם לא אתקשר למדיום או קוסם או משהו" כדי לעזור לי לפתור את הבעיות שלי - לפחות את כל בעיות האהבה שלי, אבל יש לי עד לנקודה שבה ידעתי שאני צריך קצת הדרכה, ושמח שמצאתי את האיש הזה בשם ד"ר אלאבה. כשכמעט איבדתי את דיוויד באחד מאירועי הקרבות המטופשים (הוא נפרד ממני), חשבתי שאיבדתי הכל. אני בוכה כל היום ואני חושבת שזה לא יחזור אליי שוב. קראתי כל כך הרבה עדויות על כישוף אהבה של ד"ר אפטה, איך הוא עוזר להחזיר פילגש לשעבר. אני שולחת לו מייל במהירות וגם מחזירה את כישוף האהבה שלי לבעלי תוך 48 שעות כאשר נעניתי. וכשהייתי מיואש, הוא לא ניצל אותי. עשית שירות טוב מאוד לאדם שנזקק ממש. אני לא יודע איך עשית את זה או איך הקסם הזה עובד, אבל כל מה שאני יודע זה שזה עובד!! דוד, בעלי ואני מאושרים יחד, ואני תמיד אהיה אסיר תודה לד"ר אלאבא, שלח לו מייל לכל סוג של עזרה, הוא מאוד מסוגל ואמין לעזור במייל: dralaba3000@gmail.com או ליצור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber: +1(425) 477-2744, אני מאחל לך כל טוב.

    השבמחק