יום שבת, 18 במרץ 2017

מספר גוונים של אישיות

פתאום נזכרתי במשהו..


קרה לכם שמישהו סיפר לכם סיפור על אדם שאינכם מכירים?


והוא מספר ומספר ובראשכם מצטיירת כבר דמות של ממש. משתפים אותכם בסודות כמוסים ואישיים של אותה אישיות שאינכם מכירים.


יום אחד, בעולם אחר, במצב אחר, אתם פוגשים את האישיות הזאת.


בהתחלה אתם לא מצליחים לעשות את החיבור. משהו..שונה.


אתם מתחברים לבן אדם חדש שבעצם אתם יודעים עליו כל כך המון בלי שהוא עצמו ידע. שומרים על זה בסוד כדי שלא ירגיש אי נוחות..


וככה הזמן עובר ואתם מתחברים אליו.


לי זה קרה..


סיפרו לי על בחורה כל מיני סיפורים, הם נכונים בסה"כ אבל גרמו לי ליצור סטיגמה עליה.


ואז הכרתי אותה במציאות במסגרת אחרת לחלוטין. האישיות שלה הפוכה לגמרי ממה שחשבתי שהיא..


עד כדי כך הפוכה שחשבתי שהסיפורים לא נכונים או שהיא צבועה..


אבל לא.


הכל נכון, הכל אמת..


מעולם לא נחשפתי לצד השני שלה באופן אישי. רק מהסיפורים שסיפרו לי בעבר אני מכירה..


בגלל שיש הבדל כל כך משמעותי בין שתי הדמויות שבניתי לאותה הבחורה, הדחקתי את הדמות שנוצרה מהסיפורים.. 


עד שיום אחד נתקלתי בטקסט שהיא כתבה.. ואחרי שנים של הדחקה, הבחורה מהסיפורים קפצה מהטקסט..


מדהים בעייני.


לאנשים יש כל כך הרבה צדדים וגוונים שאנחנו לא חשופים אליהם ואלי לא נחשף אליהם אף פעם גם.


אני לא חושבת שהייתי אמורה לקרוא את הטקסט הזה, ואי בטוחה שהיא לא היתה רוצה לדעת שאנשים מכירים את סיפורי העבר שלה. סיפרו לי אותם לפני שהכרנו, אף אחד בזמנו לא חשב שאפגוש אותה יום אחד..


נקודה למחשבה..


אנשים צבעוניים יותר. לפעמים צריך להחליף משקפיים כדי לראות את כל צבעי הקשת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה