יום חמישי, 16 במרץ 2017

תשובות לשאלון השבועי

האם הרבצת אי-פעם למישהו/י?
לא בכוונה תחילה..
בעצם-פליק פה ושם?:> ולא לעצים.

האם גנבת אי-פעם משהו?
תחושת האשמה חזקה ממני..
קרה שנסעתי בחינם במטרונית אבל זה כי לא ידעתי להשתמש בכרטיס...

האם קיללת אי-פעם מישהו/י?
כן..ויצא לי גם להמציא קללות.

האם שיקרת אי-פעם?
כולם משקרים.. אני משתדלת שלא או משתדלת לחשוף את האמת מהר(לייתר דיוק קשה לי לשקר ואני פשוט מודה)

האם התנקמת אי-פעם במישהי/ו?
לא שזכור לי.. פעולות נקם? הנקמה המתוקה ביותר היא קארמה

האם העלבת מישהי/ו אי-פעם בכוונה?
לא, זה אכזרי.. אבל אני יודעת שאמרתי מילים שפגעו בלי כוונה. יש לי לשון חדה.. כן קורה שאני יכולה לאמר משהו שאני מניחה שהצד השני עלול להפגע, זה לא וודאי אבל אני לא אומרת את זה לשם הפגיעה אלא לשם האמת או הטיעון. האמת כואבת רבותי..האמת כואבת..

האם מטרת טינה למישהו/י?
לא נטרת? עם נ'?
בכל מקרה, קצת כן.. קשה לי לשחרר..הזמן אבל עושה את שלו..


האם התנשאת ביודעין מעל מישהו/י?
כן. אני מתנשאת ביודעין על מי שמתנשא עלי.
מרגיז אותי התנשאות, וכשאנשים מתנשאים הדחף בלתי נשלט. זה להחזיר באותו המטבע..
משתדלת שלא גם במקרים האלו..
בסופו של דבר, התנשאות היא מכוערת ביסודה. היא מורידה את החלש. ואנשים מתנשאים נשארים הרבה פעמים לבד ובודדים.
אני מאמינה שיצא לי להתבטא בצורה מתנשאת מבלי שתכננתי אבל התגובות מסביבתי אומרות שאני צנועה מזה לרוב.

האם בעטת אי-פעם בקן נמלים? סתם כי התחשק לך, וכי נמלים זה איכסה?
לא.
מי כתב את השאלון הזה?
בני כמה אתם..? מה קרה לישראבלוג?


2 תגובות:

  1. אני כתבתי (זה אגב רשום בשאלון). 

    סתם עניין אותי לקרוא איך אנשים יגיבו 

    השבמחק
  2. אני כתבתי (זה אגב רשום בשאלון). 

    סתם עניין אותי לקרוא איך אנשים יגיבו 

    השבמחק