יום שני, 27 בספטמבר 2010

לחץץץץץץץץץץץץץץ או שלא?

איזו הרגשה נוראית זו שאני לא עומדת בזמנים-ובעיקר שיש לי המון דברים לעשות. 


זה פשוט אחד הדברים שהכי מלחיצים אותי וגורמים לי לאי נחת וחרדות רבות-למה? כי אם אני לא מספיקה דברים יהיו לזה תוצאות שליליות שישפיעו על עתידי ובסוף אני אמצא את עצמי באשפתות!


טוב, אולי הגזמתי..אולי..


אולי אני לא אגיע לאשפתות אבל אכן אני עלולה להגיע למקום שאני לא רוצה להיות בו.. 


ואיך אני אמורה באמת לחיות את החיים וגם לדאוג לעתיד שלי-שגם אז יהיו לי חיים? זה כמו לרקוד בשתי חתונות.. משו שהוא לא אפשרי-האמנם? טוב כניראה שהמוח שלי חושב אחרת... 


הוא מאמין שזה אפשרי, ותאמת? לא אכפת לי אם זה אפשרי או לא.. אכפת לי שזה מכניס אותי לסטרס רציני ושאני חייבת לדעת מה אני עושה מתי איפה ואיך.. 


שמתי לב לסטרס הזה באיזור תקופת הבגרויות שנה שעברה..כשמשום מה לא פתחתי אתה יומן שלי  איזה שבועיים וככה מצאתי את עצמי בלחץ של "שיטטטט יש בגרויות..אני לא אספיק ללמוד! מתי יש לי זמן ללמוד? אין לי פעולה? אירוע? ואם יש? אולי קבעתי משו? אולי אין לי זמן?!?!?!!?!? אהעהעהעהע@?#$@?#%#?$^%$&%^?@%!@?$!?$@" כן-ציטוט של המחשבות שלי באותה תקופה..


כמובן שאחרי שבוע וחצי נכנס בי הגיון, פתחת יומן וגיליתי שהכל בשליטה...


אז למה היה לי כל כך חשוב לספר על תקופת הסטרס שהיתה לי לפני שלושה חודשים? 


אה כן...כי זה חזר! 


אכן כן... מצב הסטרס היומי-האי ידיעה חזר אלי בתחילת שנה.. 


וכל זה רק כי אין לי יומן..


אך לא עוד!


השגתי יומן! D: 


סוף סוף קיבלתי את היומן שלי...הו יומני היקר! סוף סוף לוח זמנים, סדר, הגיון..


הרגשתי פשוט רוגע אין סופי כשקיבלתי את היומן..זה נשמע כל כך טיפשי -אבל זה הרגיע אותי לדעת שהכל נמצא במקום והולך בסדר..שאני זוכרת דברים!


שאני מוכנה לכל דבר.. 


כמובן שהדבר הכי טיפשי שיכולתי לעשות אחרי קבלת היומן זה לקשט אותו ולכתוב את כל התאריכים-במקום ללמוד למבחן בתנ"ך..אבל נו-העיקר יומן! 


 


 


כמו כן-ובנוסף לכך!


לא עידכנתי מלאא זמן..יותר מידי זמן


עבר כל כך הרבה זמן שלא עידכתי עד שהתגעגתי..


ולכן...


רשימת הדברים שעשיתי במהלך המלא זמן מאז הפוסט הלפני אחרון:)(מזל שיש יומן...)


-למילה היה יום הולדתD: והמתנה הסופר שווה ומגניבה שדורית ואני נותנות לה עדיין לא הגיעה אליה והיא בתהליכים! אנו מחכות לאירוע חשוב בשם מסיבת פיג'מות$^#$@# כדי להביא לה בטקס חגיגי D: 


-היה מבחן במת'-ועם מלא מלא מלא מלא מזל רע-קיבלתי בו ציון נמוך מאוד ועדיין לא דיברתי עם המורה-לא טוב.. וזה לא שלא הייתי מוכנה-הייתי ואני עדיין...זה באמת רצף של מזל רע... תרגיל שלילה לפני התעלצתי לענות והיה במבחן, וויתור על פיתרון שהיה נכון(כי היה לי בלק אוט ועד שנזכרתי חשבתי שהוא טעות...) וכמובן...לא הספקתי לבדוק משפט דימיון כלשהו שהייתי צריכה לבדוק דקה לפני(אמרתי לעצמי לבדוק לפני המבחן כי שחכתי אותו...) ובגלל ששחכתי-והוא היה במבחן..הממ...באסה לי... וחוץ מזה לא טעיתי בשום דבר! ירדו לי נקודות על מה שלא כתבתי...מגיע לי חמש יחידות >: 


-היה יום כיפור....העברתי אותו בפתירתתרגילים בפיסיקה (אוי חטאתי בכתיבה...אבל מה לעשות שלדעתי לכתוב תשובות זה סוג של עינוי...), בערב לפני יצאתי עם חברותי להרצל....(ואיזו ילדה הזויה שחסר לה חברים ניגשה אלינו, ספרה לנו שהיא חדשה וכאלה..דיבנו איתה איזה חצי שעה ואז היא אמרה שהיא שיקרה לנו מכל מיני סיבות שאין לי כוח לכתוב... זה היה הזוי-מי הולך לעבוד על אנשים ביום כיפור?XD ) 


-כמובן שהיה את הבוחן בתנ"ך ההוא.. שלא למדתי אליו כמו שצריך (לייתר דיוק מצאתי את עצמי לומדת את כל הפרקים בוחן שזה באמת המון, ב...יום אחד ולייתר דיוק..בכמה שעות.....לא טוב..ממש לא טוב...). למרות הכל יש לי הרגשהנ קצת טובה בקשר לזה..


-כמעט קיבלתי הפרעה...מציון המורה.. נכון שכולם מקבלים אצלו הפרעה על ימין ועל שמאל..אני רוצה להיות הזאת שלא קיבלה אצלו הפרעה אף פעם! אני עוד אצליח... 


-חופש סוכות :) 


-קנו לי מחשב חדש...מכיוון שאת הקודם שלי נתנו לדודה שלי... בשיא הרצינות? הקודם הרבה יותר טוב מהמון בחינות! היתרון במחשב החדש זה מערכת ההפעלה ווינדאוס שבע עוקף את וויסטה!) ושכדי להכנס למשתמש המצלמה צריכה לזהות אותי... יעני ת'עיניים-כמו בסרטים! 


-גררתי את מיסטר איקס לפיראנה.. אוי ואבוי לסרט הזה.. אני לא בטוחה אם הלכתי לראות סרט פורנו של סאדיסטים או סוג של סרט אימה.. בכל מקרה התאכזבתי ממנו... הוא לא משו-למרות שניראה לי שהסרט המשך יהיה הרבה יותר תותח! המלצה? לראות בבית...סרט ששווה לראות בבית אבל לא בקולנוע-בזבוז של כסף :) 


בכל מקרה-לדעתי (ולדעת מיסטר איקס כמובן שבכל הזדמנות מצא לנכון להזכיר לי) החלק הכי מפחיד בסרט היה הפרסומות.. היתה פרסומת שבאמת הבהילה אותיXD 


-המשלחת לגרמניה טסה-ואני בארץ...מקנאה בהם!


-אמא שלי פתחה פייסבוק במהלך הימים האחרונים..היא אפילו הוסיפה תמונות שלי... למזלי-עכשיו היא רוצה למחוק! לצערי-אי אפשר למחוק באמת פייסבוק..
-הוספתי את בת דודה שלי לפייסבוק.. כמה נחמד


 


 


לפינת הלא קשור>>>כי כשמוסיפים את בת דודה שלך-היא עושה לייקים על כל תמונה שלי עם בן..


-דורית חזרה מחו"ל...D:


-אני צריכה לנסוע על אופניים...דחוף! נקווה שהיום.......


-אני ממש צמאה לאחרונה


-קמתי עם כאב גרון


-יש המון שיעורים בפיסיקה..יותר מידי וזה מלחיץXD


-כמעט נגמר לי הזיכרון בפלאפון...אוי לא...
 -אני חולמת בלילות חלומות הזויים......... חלמתי שיש לי קלמר של שקית צ'יפס ומשום מה אני לא מצליחה להוציא אותו מהלוקר..ואני אומרת את זה לרוני-המורה לספרות.."אין לי אבל עט כי הוא בשקית.." ואז היא אמרה לי להביא לה לנסות..והיא סתם פתחה את השקית/קלמר והוציאה עט... ועוד בהמשך החלום היה לי חבר! חחחח וואי ועוד איזה חבר היה ליXD האמת השאלה למהXD לא אהבתי אותו בחלום..זה היה סתם כזה וזה היה סוד! בלי שאחרים ידעו.. וראיתי אותו רק פעם אחת בכל החלום ורציתי לרואת אותו שוב-בכל זאת..חבר שליXD והתגעגעתי-ואפילו לא אהבתי אותו! זה כזה מוזר.. מעניין מה הבן אדם הזה היה אומר לי במציאות אם הייתי אומרת לו שזה הוא..XD (אתם מוזמנים לנחש מי זה-מי שינחש נכון אז..אני אספר לו :) 


-צו ראושן ביום ראשון-ואמא מלחיצה אותי לגבי פיגועים וכאלה..זה הגיע למצב שכבר יש לי הרגשה רעה בקשר לעיניין..כאילו מכל מקום רומזים לי לדחות אותו..גם מבית ספר מבאסים כי אני לא עוברת את ההכנה לצו ראשון ...אבל אני לא אדחה.. לא יודעת למה.. נתמודד עם ההרגשה הרעה! בטח סתם אמא והפרנואידיות שלה משפיעים עלי...


-יש לי עטים חדשים! קניתי שני עטים מושלמים! (העט המושלם יעני..) 


 


עד לפעם הבאה


ביי ביי 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה