יום ראשון, 28 ביוני 2009

יוו יש לי מחשב חדש!


כן, סיבת הקנייה לא ממש ברורה, או דווקא כן...


היא לא הכי משמחת אבל צריך להסתכל על הצד החיובי וזה מה שאני עושה!


אני נהנת מכל רגע עם המחשב הנייד...


שתאמת הבדלי מהירות אין ממש(התאוריה שלי נכונה, המחשב שלי מהיר רק איתי...)


הוא גם קטן ועוד מעט ייקח פחות מקום מה שבאסה-יהיו לי מקומות ריקים בחדר...אבל הוא נוח, וקל וניתן להעברה ככה שאני יכולה להיות אפילו בסלון ולהנות^^(והכי חשוב, להיות במיטה ולהנות...P=)


הוא גם דיי זול, יותר זול משלי...


כמה חבל סיבת הקניה...



אז כן, לא עידכנתי יומיים-זה רק כי הייתי עסוקה בהכנות וגם קצתתתת עצלנית><


חוץ מזה העבודה הקשה עוד מקדימה והיא להעביר את כל הקבצים לכאן...



מה כבר קרה בשישי שבת? המ.....


הייתי בבית..השתעממתי


והיום?


היום היה ש.פ. נחמד...הגעתי למסקנה שאין לי מה לעשות עם המורה שלי עד הראשון לספטמבר...


לפחות יהיה לי אולי חופש משיעורים פרטיים לשבועיים^^



לפינת הלא קשור>>>>>>>>ממש בא לי לפגוש ידידים וותיקים....אהמ אהמ


-שברתי אולי את העכבר...


-הדבר הראשון שפעל במחשב זה המסן, מה שמצחיק-אמא שלי שונאת אותוXD


-סוף סוף הירוס! עכשיו צריך להתקין...


עד לפעם הבאה


ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה