יום שני, 22 ביוני 2009

יום שני! בלה בלה

אך..יום שני לחופש..


יום נחמד, יום קר, בלי בעיות..עם המון כיף...


ככה אני אוהבת חופש, חם, פעילויות שלא היו קורות אף פעם ביום אחר והמון מיץ קר!


אז נכון אני את הפעילות הכיפית שלי התחלתי רישמית אתמול בערב, אחרי הש.פ....(שאגב היה נחמד..קראנו עוד סיפור מצחיקXD)


כשמצאתי את עצמי מחכה 20 דק' למר מאחר... משם, עוקף, סיבוב ריצה והליכה..הביתה, עייפה..מותשת..


כמה דקות שיחה ולישון!


ובבוקר..חלום מוזר שכבר שחכתי...


משם טלווזיה-שעת שיאXD


וואי זה סרט טוב  השלישי!XD אני יושבת וצוחקת וכל פעם שמישהו גמיע לראות למה אני צוחקת הם רואים על המשך אנשים דחופים ראשים לתוך הקירXD


ניראה לי חושבים שהשתגעתי...


משם, טיפה מאוחר אני מוצאת את עצמי במסע עם אמא שלי לחידוש מחשבים בכדי לבדוק מחירים של מחשבים ניידים...


ומה? היה שם ממש את המחשב המושלם...


גם מהיר, גם יפה, גם נחמד... וגם זול!


מה שמזכיר לי, בדרך חזרה נזכרתי ששאלתי לשאול כל מיני שאלות חשובות לגביו... O(כי מה לעשות, אני הטכנאי מחשבים בבית, אני צריכה לדעת הכל על כל מחשב..) ומסתבר שכשפסרתי את זה לאמא שלי היא לא הקשיבה לי ממש.. התקשרה לחבר של אבא שלי ופתאום נזכרת שלא שאלנו..וואלה?


כן, נפגעתי..זה היה רגע מתסכל אבל נו... לא נורא, רגילה..


משם הביתה, לנוח..ושמו"ץ^^


והיה טוב..כמו תמידXD


צחוקים, שטויות..


תמונותוואי לא ידעתי שאני כל כך דומה לעצמי בגיל שנה...



לפינת הלא קשור>>>וואי בא לי..אמ..גרפס><


-פתאום שמתי לב כמה שהפוסט יצא לי"ילדה קטנה שבוכה על החיים שלה...בלה בלה בלה" אני חייבת לחזור לפוסטים העמוים של פעם...


-דיי מגניב מה שרשמו עלי בספר מחזור, אהבתי..


-אני עדיין מתנגדת לפייסבוק מבחינה שהוא לא משהו...אבל יותר סלחנית כלפיו...


-בא לי לימה...


-מנה חמה זה נחמד אבל לא בריא


עד לפעם הבאה


ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה