יום ראשון, 21 ביוני 2009

בוקר טוב עולם!

מה שלום כולם? אני "אוהב" את החיים....


אני כבר לא ישן יותר...בואו מהר...



כמה זמן עבר..כמה זמן!


המון קרה, המון יקרה, המון קורה...


כן, אני יודתע שאני בתקופה של החמשת החודשים האחרונים לא הכי עידכנתי, מצטערת...


יותר מידי דברים עברו לי על הראש, שכמו שרשום "יש לי סודות..בלה בלה בלה" אני לא תמיד יכולה לספר ולהגיד וכן זה בלוג שלי אבל החשש גדול ממני.


אתם בטח מסוקרנים מה כבר יכול לקרות, ועדיין קורה...?


טוב, קצת קשה לספר(גם בלתי אפשרי בתמציטיות, לעצמי..


משפחה, חברים, בית..וכן, כמו כל דבר בימיינו גם כסף, אבל כסף זה בקטנה...


אנחנו חיים בעידן כל כך מעצבן, שאפקט הפרפר פועל בצורה מטרופת..


מי היה חושב שבגלל נפילת הבנקים הכל ישתבש?


ומי היה חושב שבגלל משהו שקרה פעם יגרום לאנשים לאבד שפ


עיניין מסוכן...


אבל נו, תחלס גם קרו דברים טובים!



למשל..קיבלתי 96 במבחן במת'! זה גרם להורים להיות ממש שמחים, ובמפמ"ר 80...


ולמשל, בתנ"ך... למרות שקיבלתי 70 המורה נהתנה לי 100 בתעודה, כי אני משקיעה^^


ולמשל, הרי..סוף שנה! תחלס..סוף שנה..


והיה חג קן, שכאילו, כניראה אני הכי נהנתי, והיה כל כך המון צחוקים! ופאדיחות, וראינו ם את שירן ואורית^^


ולמשל, פעם ראשונה נסעתי לטיול עם השמו"ץ, לחג התנועה והיה כל כך טוב! רק זיכרונות טובים יש לי משם! הכרתי אנשים ונהנתי.


ולא נשכח את המסיבת סיום של הבית ספר, שואוו!


כאילו.. זה היה מדהים! ויפה! והיה כיף להופיע בריקוד...


והסטנדאפ שהיה עם "יאנה..תת יאנה" וכאלהXD


ולמרות שהריקוים היו גורעים היו צחוקים במעגל וכאלה, היה טוב!



והנה, הגיע לו יום שישי...


סוך שנה, סוף חטיבה, אין יותר אירנה!


קיבלנו תעודות, אכלנו גלידה, נהנו..ויאללה הביתה^^


התעודה שלי היתה סבבה, כן, ירדתי בשלושה מקצועות אבל בכל השאר עליתי!


ונכון, השער על הספר מחזור לא שלי אבל העיצוב שלנו, של הכיתה כן, והוא יצא ממש נחמד..


ביום שישי גם פגשתי את סבתא שלי ובת דודה שלי, כי הן הגיעו לשישי שבת לחגוג את יום הולדתה של הבת של בן דוד של אבא שלי...(או אכייניתי מדרגה שלישית..)


יאו היא כל כך מתוקה, ולמרות שלא ממש הזמינו אותי..באתי..XD וכמעט דירדרו אותי שם לסיגריות..


"אם תעשני, תעשני איתנו פעם...."


"אני לא אעשן אף פעם"


"אין לדעת מה יהיה, תרצי להרזות וכאלה..אז..תראי!"


ומצד אחר קיבלו אותי בשמחה..או שזו היתה סתם הצגה..או בגלל כל הקטע עם אבא...


לא יודעת, העיקר שנתנו לי לאכולXD


ובערב?


טוב, בערב כל החבר'ה הלכו לריבר...


(12 איש, מקום קבוע..ט'3 ו-5) היה טוב! והמון צחוקים... ושטויות, ודברים מוזרים...


והכי חשוב, תמונות!


אני לא אעלה, כן.. אבל יש בפייסבוק אם צריך...


ועכשיו, באופן רישמי, התחיל החופש^^



(טוב, אחרי הש.פ.....)



לפינת הלא קשור>>>>> מצאתי זיוף כרטיס זיכרון..


-יש לי פיינטשופ^^


-החדר מסודר..


-היה נחמד להתחבר לט' 5..


-עוד מעט כיתה י'.OO


-אני צריכה ללכת לספריה...


-איזה באסה..ממש לא בא לי ש.פ.....



עד לפעם הבאה


ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה