יום ראשון, 29 ביולי 2007

החיים מפתעים...חח


*עידכון*


(שמתי את זה בהחלה P= )


החלפתי ת'רקע לשחור כי זה יותר יפה..=/


סוף עדיכון..xd




וואי.. מיום ליום אני מגלה יותר אנשים שאוהבים הארי פוטר...


שזה דיי נחמד... =] אני חייבת להודות.... אפשר לדון עם אנשים וכאלה...


אז.. א... המון זמן לא עידכנתי מה...


חמש ימים שיא חדש..חח


אה...  לא זכור לי משהו חשוב שקרה בזמן הזה.. רגע בעצם אני כן זוכרת!!!!!!


אני בריאה=] אין לי סינוסים!! ושום דבר בגרון..=]


סוף סוף=] מותר לי גלידה ומים קרים!!! וכל דבר קר!!!! יאי=]


____


אה... שילשום יצאתי החוצה..=] כהרגלי..חח..  עם רינה וסטס..(כי מילה ודורית בים...עם סרטינים מתים..חחXD..)


ואז הלכנו לרחל..=] והיה נחמד... וגיליתי את הנטיות שלי למכחולים..חחח היה שם אחד ממש יפה..חח..


ואז הלכנו..=] (לי ולרינה יש מחשבות הרסניות..חח..)


ואתמול...אה.... יצאנו החוצה שוב.. ק הפעם רחל וטל ודורית ונוי יצאו גם.. והיה נחמד..(מילה שלא רצתה לבוא... יותר מידי פיקים..חח ) ואז גם סטס הגיע עם חבר שלו.. גל... והיה מצחיק..ואז טל ורחל הלכו..=[


והיה שלב.. שבו נוי חשבה שמילה יצאה החוצה.. חח.. זה מה שקרה:


נוי: מילה!!!*צועקת ורצה לעבר הביניין שלה*


נוי: אני חושבת *צועקת בדרך לביניין אחרי שתי שניות..*


נוי:אה זאת לא היא... חוזרת חזרה*


ואחרי זמן מה... גם דורית וגם נוי חשבו מילה יצאה.. ושתיהן רצו והילה המיסכנה.. לא הבינה מה רוצים ממנה..(חח.. למילה יש שכנים שכניראה דומים לה..חח..)


והיה מצחיק... כשיחקנו נבר..חח ורינה וסטס רקדו שעגב... סטס לומד מהר..חח


ואז רינה הלכה=[ .. וגיליתי ביגלל גל!! ספויילר נוסף שקשור להארי פוטר!!! זה כבר השלישי.. והוא גם ספויילר טוב..=[


ואז דוד בא..-_- 


ואז שיחקנו אמת או חובה....


ואז הלכנו לפארק לנדנדות...וכולם רצו להתנדנד.. חח..


ואז הלכתי הביתה D:


וגיליתי משהו מענין על אבא שלי...(עוד גילוי.. בדרך לאמת..חח)


גיליתי שסבתא שלי (מצד אבא.. כמובן..) סיפרה לאחות של סבא שלי(מצד אמא.. כי היא גרה גם בחיפה אז הן מדברות וזה..) שסיפרה לאמא שלי.. שהסיבה שאבא שלי לא יוצר איתי קשר זה כי הוא מתבייש...


וגיליתי שסבתא שלי תסלח לו.. עם הוא יהפוף לאדם טוב.. וירצה קשר איתי.. ויתפל בי בדיוק כמו אמא שלי(שיתרום את חלקו בעיניין..) ואני מקווה שככה זה באמת ייקרה..=/


או שהגילוי שהוא מתבייש שיקרי... כמו שסבתא שלי חושבת.. או אמיתי כמו שאמא שלי שמעה...=/ השאלה מתי היא גילתה את זה..(כי היא אף פעם לא דירה עם אחות של סבא שלי בטלפון...=/ או שסבתא שלי דיברה איתה...)


ביום שישי.. אני וסעת לסבתא שלי(מצד אבאץ...XD..) וקנינו לבת דודה שלי משחק אחד שפעם היה לי בדיוק כזה..=] וקנינו לה ברבי..(אמא שלי... כמובן..9 ועוד משחק קלפים אחד.. ניראה לי.. ושתי חולצות..(לדעתי הן קטנות..)


סבתא שלי(מצד אמא..) רצתה גם שאני אביא לה את השמלות שלי..(מגיל 2-7 .. השמלות היחידות שאי פעם לבשתי..)


אבל אני רוצה להשאיר רק שתיים...(ואלה השתיים שהכי יפות.. והכי טובות... אחת מאמריקה.. והשניה.. מחברה של אנא שלי שהיא האהובה עלי.. אבל אני רוצה להשאיר אותן ולתת את כל השאר הבעיה היא שלא נעים להורים שלי לתת לה שמלות.. שסבתא שלי מצד אבא שלי.. נתנה לי..=/ גם אני לא מבינה אותם... לפעמים..)


איזה כיף זה לחפור..חח


___


איזה כיף לאנשים שמתרגמים את הסידרה.. של הארי פוטר.. הם יודעים מה יקרהלפנינו..=[...)


__


טוב הלכתי לי.. ביי ביי ו'גיבו לי


 


 

12 תגובות:

  1. בלוג חמוד..
     
    מוזמנת לשלי

    השבמחק
  2. בלוג חמוד..
     
    מוזמנת לשלי

    השבמחק
  3. הפורום שאני גולשת בו לא עובד.. וזה של הארי פוטר =O

    השבמחק
  4. הפורום שאני גולשת בו לא עובד.. וזה של הארי פוטר =O

    השבמחק
  5. ששמחה שאת בריאה ..
    אמ.. את יכולה לכתוב לי באייסי/מסן מה הספוילר?!?
    כאילו אני לא הכי אווהבת הארי פוטר אז לא אכפת לי לדעתת P:
    אמ.. אוהבת אותך 33 >

    השבמחק
  6. ששמחה שאת בריאה ..
    אמ.. את יכולה לכתוב לי באייסי/מסן מה הספוילר?!?
    כאילו אני לא הכי אווהבת הארי פוטר אז לא אכפת לי לדעתת P:
    אמ.. אוהבת אותך 33 >

    השבמחק
  7. חח....היה כיף שלשום...ומה היה הספוילר שגל גילה לך?........
    אני רוצה לדעת!!!!!!!!!!

    השבמחק
  8. חח....היה כיף שלשום...ומה היה הספוילר שגל גילה לך?........
    אני רוצה לדעת!!!!!!!!!!

    השבמחק
  9. יששש סוף סוף את בריאה!

    השבמחק
  10. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף חזק שהטיל ד"ר אלאבה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להשיג אותו דרך כתובת ה-gmail: dralaba3000@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר / WhatsApp שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק