יום שלישי, 24 ביולי 2007

עכשיו עשרה ל-9...=/ בערב...=X

מפחיד.. בשעה זאת הייתי מסולקת כבר מזמן.. לטלוויזיה כי סבתא שלי רוצה לישון.. =/ (מה עלשות שהמחשב בחדר שלה..=/..)


אז.. הפעם זה לא קרה.. כי חבר של אמא שלי...?! הגיע עכשיו.. אז... מה היא תלך לישון עכשיו..XD


בקיצור אז.. היוםםם


אז.. דריה באה עלי=] ל-7 שעות..שזה שיא פעם קודמם היה 5..) ואז היא הלכה.. ואז הייתי רעבה ואכלתי כל כך מהר שאני מפחדת..=/ וגם שתיתי מיץ קר בלי שהוהורים שלי ידעו..(כי בכללי אסור לי אבל חם!!!) ואז הלכנו להליכה אני מילה דורית ורינה(איזה כיף זה לא לכתוב פסיקים.....XD.. אני נשמעת כמו ההפך של אלה..XD..) והיה נחמד..=] למרות שהגאתי למסקנה שכאשר אני הולכת מרחקים ארוכים..... אז רגל שמאל שלי תמיד כואבת בכף הרגל...=/ ורק במקום מסויים ברגל..=/ זה מעצבן...


___


דברים שקרו כאשר דריה היתה אצלי...:..


מסתבר שעם אני אהיה בהוגוורטס אני אהיה בגריפינדור ולא כמו בפורום הישראלי רבינקלו(אני?!) ..


בימקום לקרא ג'ורג'.. קראתי גאראוי..XD.. ככי זה היה באנגלית ושכתי את הקלל הזה.. עם ה-G.. =/ וזה היה מצחיק...


מסתבר שהכי מתאים לי ליהיות חברה של הארי.. (האופציות היו רון,פרד,ג'ורג' ודראקו..=/...)


היה שאלון.. כל שהו שמשום מה דחף לכל שאלה בננה...XD.. וזה מצחיק!!!


___


דברים שקראו בהליכה...:


אה.... אמיל.. ניראה לי...=/ אז פגשנו אותו אבל הוא כל הזמן רץ והיו לו אוזניות.. אז הוא לא שמע את דורית צועקת לו..XD..(עגב.. אמיל.. או איך שלא כותבים זה משהו מהשכבה שלה..=/ למי שלא יודע..)


אה... קרו עוד דברים.... שאני לא זוכרת בינתיים..XD..


__


נירשמתי לפורום הישראלי של הארי פוטר..=] חפשו אותי שם..חיחי


___


הייתי אמורה לעשות היום דף נוסף במדעים אבל לא היה לי זמן..O_0 אז אני עושה מחר..=/ עגב.. יכולתי לעשות את זה ביום כי זה ממש קל.. אבל באותה מידה זה ממש משעמם.. ולמי יש כוח..חיחי


ואני גם צריכה לעשות את הבוק ריפורט שלי... איך זה שתמיד שאני אמורה לינסוע לסבתא שלי יוצא שאני תמיד צריכה לעשות בוק ריפורט..???


עגב.. בעיניין סבתא שלי.. מחרותיים אני הולכת לרופא ועם יגידו לי שאני הברתי כניראה ביום שישי.. או שישי הבא אני נוסעת לסבתא שלי לשבוע.. =[ לפחות היא גרה ממש קרוב לים=] כמו ללכת מהבית שלי לשקולניק..=/ מאגניב לא?? =] או .. ואמא שלי רוצה גם לינסוע עד לחיפה איתי כי היא רוצה לדעת איפה סבתא שלי גרה..(מצד אבא כמובן..=/ מצד אמא.. בחדר שבו המחש שלי...XD..)


___


אה... היום כמעט(למזלי לא) גיליתי עוד ספויילר למזלי הפסקתי לקרא... כי נכנסתי לבלוג אחד והתחלתי לקרא ואז היה כתוב :"גילתי! ההורקוקוס(לא זוכרת איך כותבים.. משהו כזה לא?..XD..) השישי הוא: " יא ומהר הפסקתי לקרא ויצאתי משם..זה אומר שגם בבלוגים מסוכן..=X


__


ביי בינתיים.. 'גיבו לי על העיצוב החדש..=]


13 תגובות:

  1. זה כל מה שכתבת על ההליכה O: ?
    מה עם המחשבות ההרסניות שלנו? XP
    חחח טוב לאמשנה P=
    ואני שמעתי שקוראים לילד הזה מהשכבה שלה אשות OO"
    חחח עזבי P=
    תתחדשי על העיצוב ^^

    השבמחק
  2. זה כל מה שכתבת על ההליכה O: ?
    מה עם המחשבות ההרסניות שלנו? XP
    חחח טוב לאמשנה P=
    ואני שמעתי שקוראים לילד הזה מהשכבה שלה אשות OO"
    חחח עזבי P=
    תתחדשי על העיצוב ^^

    השבמחק
  3. באמת?.. טוב... שחכתי..=/

    השבמחק
  4. יאנה תשני לי את הצבע ואת המוסיקה בבלוג......
    וגם תשלחי לי את הפיק של מילה........

    השבמחק
  5. יאנה תשני לי את הצבע ואת המוסיקה בבלוג......
    וגם תשלחי לי את הפיק של מילה........

    השבמחק
  6. יאנה.....
    מה קורה?.........;-)
    עזבי אני בפיגור....כבר שנתיים
    מילה:רק שנתיים?..
    חחחחחחחחחחחח
    טוב תעשי מה שביקשתי ממך..
    תודה..3>3>3>

    השבמחק
  7. יאנה.....
    מה קורה?.........;-)
    עזבי אני בפיגור....כבר שנתיים
    מילה:רק שנתיים?..
    חחחחחחחחחחחח
    טוב תעשי מה שביקשתי ממך..
    תודה..3>3>3>

    השבמחק
  8. יאנההההה
    תעדכני..
    ואגב היה היום נחמד נכון?
    ותעצבי לי כבר את הבלוג...=)
    לילה טוב

    השבמחק
  9. יאנההההה
    תעדכני..
    ואגב היה היום נחמד נכון?
    ותעצבי לי כבר את הבלוג...=)
    לילה טוב

    השבמחק