יום שלישי, 10 ביולי 2007

ריח החופש!!!

איזה כיף!!!! היום יום שלם יכולתי להריח!!!!!!!! והראש שלי לא כאב!!!! וסוף סוף הרגשתי מה זה חופש!!! =]


היוום.... אה.. לא משהו מעניין... לא נפגשתי עם אף אחד..=/ (אין לי כח..) אבל מחר אני הולכת לסיפריה!!=] כי צריך לקחת ספר חדש..=[



הארי פוטר הארי פוטר הארי פוטר!!


תקראו יל מוזרה.. אבל זה לא אשמתי שאין לכם טעם=]


הסרט יצא=] הסרט יצא=] (עוד שעתיים..אבל אני כבר סתם מדייקת... למרות שעם חושבים על זה.. יש אנשים שעומדים בתור יותר מידי זמן.. אז המצב שלי עוד בסדר..=/..)


אני כבר מחכה שהו יגיע לארץ עם הספר!!!!



איך מזהים אדם שאין לו שום מושג על הארי פוטר כי הוא לא קרא את הספר ורק ראה את הסרט..(רק מעטים ראו רק את הסרט והבינו.. ניסיון אישי..=]..)


- אותו אדם רוצה שהארי והרמיוני יהיו ביחד!!! (זה ממש לא זוג!!! באמת!! )


-שואלים אז הוא ימות בסוף או לא? אדם שאוהב הארי פוטר לא שואל שאלה כזאת כדי לדעת שאף אחד לא יודע לעת אתה את התשובה חוץ מרולינג!!


- האגריד הוא מפחיד..(כן.. יש אנשים כאלה..=-/ הכווה לאמא שלי שחעדין חושבת שהגריד זה וולדמורטXD...הם ממש הפכים.. כמו שחור ולבן!!)


-כאשר שואלים אותו עם הוא קרא את הספר והוא אמר שלו אבל מכיר אותו הייטב... ושואלים אותו שאלה.. מה שדעתו על בלה בלה בלה.. והוא ענה מה? 



ועוד דרכים רבות..=]..


(אז אני מורה מה רע????)



עד לפעם הבאה סיונרה=]


'גיבו לי..^_^


13 תגובות:

  1. חח..אינ שמחה בשבילך בקשר לאף אבל בסוף הפוסט מה זה "סיונרה"?
    התכוונת אולי ל"סניורה"?

    השבמחק
  2. חח..אינ שמחה בשבילך בקשר לאף אבל בסוף הפוסט מה זה "סיונרה"?
    התכוונת אולי ל"סניורה"?

    השבמחק
  3. חח, אמא שלך מצחיקה!
    תגידי לי מתי את הולכת לסיפריה כי גם אני צריכה!

    השבמחק
  4. חח, אמא שלך מצחיקה!
    תגידי לי מתי את הולכת לסיפריה כי גם אני צריכה!

    השבמחק
  5. האל אוזיריסD<11 ביולי 2007 בשעה 5:21

    הארי <A target=_blank פוטר!!@#$%^&&#@!*_________ Target=_BLANK class=msg>href="mailto:פוטר!!@#$%">פוטר!!@#$%^&&#@!*_________*~ די,את כזאת מכורהP: [סתכלו מי מדברת,אה?XD]
    אוי,
    כ"כ כ"כ כ"כ!XDDDDדי,זה נכון בצורה מטריפה!XD

    השבמחק
  6. האל אוזיריסD<11 ביולי 2007 בשעה 5:21

    הארי <A target=_blank פוטר!!@#$%^&&#@!*_________ Target=_BLANK class=msg>href="mailto:פוטר!!@#$%">פוטר!!@#$%^&&#@!*_________*~ די,את כזאת מכורהP: [סתכלו מי מדברת,אה?XD]
    אוי,
    כ"כ כ"כ כ"כ!XDDDDדי,זה נכון בצורה מטריפה!XD

    השבמחק
  7. תעדכני כבר !
    ומזה אני מגיבה לך , ואת מתעצלת להגיב לי ><
    אוהבתותך D:

    השבמחק
  8. תעדכני כבר !
    ומזה אני מגיבה לך , ואת מתעצלת להגיב לי ><
    אוהבתותך D:

    השבמחק
  9. נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. dralaba3000@gmail.com. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  10. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף חזק שהטיל ד"ר אלאבה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להשיג אותו דרך כתובת ה-gmail: dralaba3000@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר / WhatsApp שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק