יום שני, 23 ביולי 2007

איזה מזל

כשניכנסתי לבלוג.. אז קראתי את מה שיש היום.. הנאה מהספר השביעי (של הארי פוטר) יאו... והיה שם כוב באותיות גדולות ספוילרים ממש חזקים יא למזלי זה רק הכותרת=] אבל עם זה לא היה...=[ זה מסוכן..XD.חח


____


אתמול לפני שש.. כולם רצו שאני אצא החוצה לפארק ספורט אחד... ולא רציתי ביכלל... כי רציתי לקרא פיקים ולעשות עוד דברים.. אבל בסוף יצאתי כי זה לא הוגן שרינה לא תצא... אז יצאתי עם רינה ונוי.. היה נחמד... קצת... וזה ב אמת פארק ספורט.. עם אופניים.. ולהרים דברים.. ועוד מכשירים..=] מעניין מי חשב על הרעיון הגאוני הזה..?


אה.. וגם פגשנו את דור רן(בוזגלו) וניר(איטח..אני חושבת שככה כותבים?..לא?)(משזר..=] ) יא.. לדור השתנה הקול וזה מפחיד..י_י פעם היה לו קול ציצני כזה..חח..


ומה לרן יש נגדי..=/ לא משנה...


ואז חזרנו הביתה... וזהו..=[


___



היום אני חושבת שאני אלך לרונבי להחזיר ת'ספרים ולקנות מחברות וכאלה..=/


השיגעון שלי לא חולף..חח


מי שלא שם לב.. למטה בצד ימין של האתר יש רשימה חדשה על הארי פוטר..(כל מה שקשור עלי..ולהארי פוטר.. כדי לקרא מצחיק..XD..)



__


או.. הפיק שמילה ודריה כותבות הוא מצחיק בטרוף.. כדי לקרא..=]


היום אני מתחילה לקרא את הפיק שמילה שלחה לי..=] סוף סוף...(חח.. את מי זה מעניין..?)


___


היה לי חלום ממש מוזר..=/


שהייתי בחופשה... אצל גלית.. וגם דר היתה.. וגם הילדה הקטנה הזאת ממהסידרה הזאת בערוץ הילדים ששכחתי איך קוראים לה..=/ ואני זוכרת שאני דר וגלית שיחקנו מסיכרות.. ואז הכדור נפל ליד המחשב אז הלכתי למחשב.. והיתה שם הודעה חדשה.."היי" ודור..(מהכיתה הנוכחית שלי..) ורציתי להחזיר לו היי.. אבל לא הספקתי כי מיהרתי להחזיר את הכדור.. והיו לי רגשות אשמה שלא כתבתי היי..XD.. זה היה חלום מוזר.. וגם אני זוכרת שג'פטו(זה שבנה את פינוקיו..) היה שם..=/ זה היה מזור..(חח מה כבר אפשר לצפות ממני..חיחי)


___


אנשים חושבים שהשתנתי.. אבל אני לא.. פשוט לא שמו לב לצד הזה שלי..=/ זה מציק... כי אנשים חושבים שאני פקצה..או משהו כזה שחושבת רק על עצמה..(וזה לא נכון... כי האנשים שחושבים את זה בקושי דיברו איתי... ותמיד חשבו שנאי שקטה ולא מזיקה... וחנונית.. חח ואני לא.. כלומר אני גם שקטה וזה אבל אני גם מעוד אוהבת לדבר... מה שבטוח חנונית אני לא..=/ עם הציונים שלי .. יש לי רק 5 פעמים 90.. וזה הציון הכי גבוהה שלי..=/ ויש לי 80 במט'...אבל יש לי שמונים לא כי זה קשה לי.. זה כי זה משעמם.. ומרוב שיעמום אני לא שמה לב למה שאני עושה ויש לי שגיאות מטומטמות.. ואני גם מתכוונת לזה.. בתילת השנה היה תרגיל 4X3 וכתבת שזה 64!! (כי משרוב שיעמום עשיתי 4 בחזקת שלוש..=/ וביגלל טעויות כאלה אני מקבלת 80..=/ מה לעשות אירנה משעממת!!!!!) )))


___


ביי ביי=]


18 תגובות:

  1. חחחחחח......את לא פאקצה את אפילו לא קרובה להיות.....ואת באמת השתנת.......את פשוט לא הרגשת...

    השבמחק
  2. חחחחחח......את לא פאקצה את אפילו לא קרובה להיות.....ואת באמת השתנת.......את פשוט לא הרגשת...

    השבמחק
  3. היי יאנה מה קורה?
    ניר איטח:S.... לומד איתנו בשכבה נכון!?

    טוב יאללה תגיבי לי גם(..את לא חייב...)..
    יאללה ביי

    השבמחק
  4. היי יאנה מה קורה?
    ניר איטח:S.... לומד איתנו בשכבה נכון!?

    טוב יאללה תגיבי לי גם(..את לא חייב...)..
    יאללה ביי

    השבמחק
  5. ויאנה...............אני במקומך הייתי עוזרת לילד הקטן....איזה חוצפן הניר הזה............אי מכיניסה לו...בעיטה...........חוצפן הקטן...........וגם יש לי שאלה:..
    היית רוצה ללכת איתי לעשות הליכה בכל כביש העוקף?

    השבמחק
  6. ויאנה...............אני במקומך הייתי עוזרת לילד הקטן....איזה חוצפן הניר הזה............אי מכיניסה לו...בעיטה...........חוצפן הקטן...........וגם יש לי שאלה:..
    היית רוצה ללכת איתי לעשות הליכה בכל כביש העוקף?

    השבמחק
  7. אה.. כל עוד זה אחרי.. 4.. ולפני שמונה אין לי בעיה..=/

    השבמחק
  8. כן... =/ אבל.. אי מנסה לשוח מהעיניין הזה..

    השבמחק
  9. אה.. כל עוד זה אחרי.. 4.. ולפני שמונה אין לי בעיה..=/

    השבמחק
  10. ינה את חייבת לספר לי על החלום דחוףף !!
    XD
    אמ... תהני בחופשש
    אוהבת אותך
    עיצוב יפה 33 >

    השבמחק
  11. ינה את חייבת לספר לי על החלום דחוףף !!
    XD
    אמ... תהני בחופשש
    אוהבת אותך
    עיצוב יפה 33 >

    השבמחק
  12. האל אוזיריסD<24 ביולי 2007 בשעה 13:54

    אירנה מאווווד משעממתXDD
    והחלומות שלך מטרידיםXDD
    הפיק שלנו סתם הזוי כזהP:

    השבמחק
  13. האל אוזיריסD<24 ביולי 2007 בשעה 13:54

    אירנה מאווווד משעממתXDD
    והחלומות שלך מטרידיםXDD
    הפיק שלנו סתם הזוי כזהP:

    השבמחק
  14. יש אבל זה באמת היה חלום מוזר..XD תמיד יש לי חלומות מוזרים.. כאלה..חיחי זוכרת את החלום שבו אוריאן ניכנס לתוך מונת כביסה כדי להתקלח....XD

    השבמחק
  15. יש אבל זה באמת היה חלום מוזר..XD תמיד יש לי חלומות מוזרים.. כאלה..חיחי זוכרת את החלום שבו אוריאן ניכנס לתוך מונת כביסה כדי להתקלח....XD

    השבמחק
  16. את פאקצה~~ הבכלל בקצה השני של פאקצה את ההפיך הגמור של פאקצה אולי קצת סנובית קמת 1% מתוך 100%

    השבמחק
  17. את פאקצה~~ הבכלל בקצה השני של פאקצה את ההפיך הגמור של פאקצה אולי קצת סנובית קמת 1% מתוך 100%

    השבמחק
  18. אני והאקס שלי נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריון. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים שלו והם אמרו לי שהבן שלהם אמר שהוא לא אוהב אותי ולא רוצה לראות אותי והם לא יודעים מה לא בסדר. בכיתי ובכיתי כל יום כי אהבתי אותו מאוד. עד שילדתי ​​והתינוק היה בן שנה, לא הצלחתי להחזיר את אהבתי. שוב, התבלבלתי. אני לא יודע מה לעשות וגם איבדתי את העבודה ואין לי כסף לטפל בתינוק. הייתי אומללה בחיים אז בכיתי לאחותי וסיפרתי לה את הבעיה שלי ואמרתי שהיא יודעת על כישוף חזק שהטיל ד"ר אלאבה שעוזר לה כשהיא לא הצליחה להיכנס להריון. יצרתי איתו קשר במייל והוא אמר שהוא יעזור לי ואמר לי שאישה שמה כישוף על בעלי ואמרה שהוא יעזור לי לשבור את הכישוף כדי שבעלי יחזור אליי לנצח והדבר יהיה שלי. זו הייתה הפתעה גדולה עבורי שכל מה שהוא אמר קרה. בעלי מיד חזר אלי ואמר לי לסלוח לו. תודה רבה למטיל הקסמים החזק והאמיתי הזה. אני מתפלל שהוא יחיה זמן רב ויעשה עוד מהעבודה הנפלאה שלו. אם יש לך בעיה שמטרידה אותך בחיים, עליך ליצור קשר עם שחקן הכישוף החזק הזה! הוא יכול לעזור לך. הוא לא יאכזב אותך, אתה יכול להשיג אותו דרך כתובת ה-gmail: dralaba3000@gmail.com או שאתה יכול להשיג אותו דרך הוויבר / WhatsApp שלו: +1(425) 477-2744

    השבמחק