יום ראשון, 25 ביוני 2017

אז אין לי ביטחון עצמי, ו?

הייתי רוצה להיות הבחורה המגניבה הזאת ששמה פס. יש לה ביטחון עצמי, לא אכפת לה מה אומרים או חושבים עליה, היא עושה מה שבא לה. לא אכפת לה אם היא יוצאת טוב או לא טוב, זה לא מזיז לה.. היא קולית כזאת וזורמת.. 

אבל וואלה אני לא. וזה בסדר.. 

אז כן, אכפת לי ממה שיחשבו עלי, וכן, אין לי ביטחון עצמי גבוה.. לפעמים הוא גם ממש נמוך שבא לי להתחבא מעצמי אפילו. 

אני לא כזאת.. הייתי רוצה אבל אני לא..  וזה לגמרי בסדר.. אף אחד לא מושלם. 

אז מה אם לפעמים גם לי אכפת מה יגידו עלי ואז מה אם לפעמים, בעיקר בתקופה הזאת בחודש,אני מרגישה מכוערת. אז מה? כולנו בני אדם עם מצבי רוח.. אז אכפת לי.. 

אני חושבת שעוצמה אמיתית זה להרגיש ככה ולהתגבר על זה. זה שאני עושה דברים למרות שאכפת לי מה יגידו ואולי אפילו בגלל..  זה שלמרות שאני מרגישה הכי מכוערת ושמחה שיש, אני יוצאת מהבית, מחייכת ושמה את זה בצד כי.. אז מה? 

העצומה האמתית היא להרגיש ככה, ולהתגבר על זה ברגע האמת.. לא לתת לפחדים שלי לעצור אותי. להפוך את החששות שלי לתמרורי אזהרה כדי שאעצור לחשוב רגע ואז אמשיך.. 

אני אנושית עם חולשות וגם אני חוטאת בחוסר ביטחון.. אבל כל עוד אני לא נותנת לו להשתלט עלי, זה לא בעיה לדעתי.. 

לפעמים בא לי פשוט לפרוק תסכול ולשמוע מילה טובה.. כל אדם חטא פעם אחת לפחות ב לעשות קצת.. ריגשי? אפילו שלא במכוון, כדי להרגיש טוב עם עצמו קצת.. 

אז אני אנושית עם פגמים.. 

יש לי יתרונות אחרים, אני שאפתנית וחברותית וחכמה.. אני סה"כ בד"כ בן אדם טוב.. 

אז לפעמים נופל לי הביטחון, ו?

הייתי רוצה להיות הבחורה המגניבה הזאת ששמה פס. יש לה ביטחון עצמי, לא אכפת לה מה אומרים או חושבים עליה, היא עושה מה שבא לה. לא אכפת לה אם היא יוצאת טוב או לא טוב, זה לא מזיז לה.. היא קולית כזאת וזורמת.. אבל וואלה אני לא. וזה בסדר.. אז כן, אכפת לי ממה שיחשבו עלי, וכן, אין לי ביטחון עצמי גבוה.. לפעמים הוא גם ממש נמוך שבא לי להתחבא מעצמי אפילו. אני לא כזאת.. הייתי רוצה אבל אני לא..  וזה לגמרי בסדר.. אף אחד לא מושלם. אז מה אם לפעמים גם לי אכפת מה יגידו עלי ואז מה אם לפעמים, בעיקר בתקופה הזאת בחודש,אני מרגישה מכוערת. אז מה? כולנו בני אדם עם מצבי רוח.. אז אכפת לי.. אני חושבת שעוצמה אמיתית זה להרגיש ככה ולהתגבר על זה. זה שאני עושה דברים למרות שאכפת לי מה יגידו ואולי אפילו בגלל..  זה שלמרות שאני מרגישה הכי מכוערת ושמחה שיש, אני יוצאת מהבית, מחייכת ושמה את זה בצד כי.. אז מה? העצומה האמתית היא להרגיש ככה, ולהתגבר על זה ברגע האמת.. לא לתת לפחדים שלי לעצור אותי. להפוך את החששות שלי לתמרורי אזהרה כדי שאעצור לחשוב רגע ואז אמשיך.. אני אנושית עם חולשות וגם אני חוטאת בחוסר ביטחון.. אבל כל עוד אני לא נותנת לו להשתלט עלי, זה לא בעיה לדעתי.. לפעמים בא לי פשוט לפרוק תסכול ולשמוע מילה טובה.. כל אדם חטא פעם אחת לפחות ב לעשות קצת.. ריגשי? אפילו שלא במכוון, כדי להרגיש טוב עם עצמו קצת.. אז אני אנושית עם פגמים.. יש לי יתרונות אחרים, אני שאפתנית וחברותית וחכמה.. אני סה"כ בד"כ בן אדם טוב.. אז לפעמים נופל לי הביטחון, ו?

2 תגובות:

  1. כולם כאלה
    אל תסבכי את עצמך בהאשמה עצמית
    קולית וזורמת לא מעיד כלום
    :)

    השבמחק
  2. כולם כאלה
    אל תסבכי את עצמך בהאשמה עצמית
    קולית וזורמת לא מעיד כלום
    :)

    השבמחק