יום שני, 3 באפריל 2017

גדלתי, והבלוג כבר לא צעיר..זמן לMAKEOVER

אז כבר תקופה אני נכנסת לבלוג שלי ומרגישה שהצבעים, העיצוב והמראה הכללי כבר לא משקפים אותי..


הגוונים בחיי השתנו קצת.


מה גם שהתבגרתי, אני כבר לא צריכה לחפש תבניות, לעצב כותרות, לחפש גוונים מדוייקים לרקעים שלי..


הבלוג שלי גדל איתי..עשר שנים של כתיבה.


אז שיניתי עיצוב..


בחרתי בגווני צהוב-לבן כי צהוב הוא הצבע האהוב עלי. וכן, אהבתי צהוב גם לפני הצבא, לא, לא ליקקתי למפקדים).


ויש משהו יותר רגוע ושלו..הרגשתי שהיה קצת רעש בעיצוב הקודם. אני חושבת שהרעש שעפף אותי בשנים בתיכון כבר חלף והיום מקיפה אותי מוזיקה..כל פעם סגנון אחר..


כרגע זה נראה לי בלאדות. (אם ככה כותבים את זה..?).


ובלי קשר, המון אנשים מגיעים לבלוג הזה, והמראה הראשוני שלו נראה כאילו שייך לילדת ישרא טיפוסית..ואני כבר לא שם. הרבה שנים אני כבר לא שם..


אני כבר בת 23, סטודנטית, לא ממש מחפשת את עצמי, בעיקר מחפשת לנקות את הראש ולסדר את הלב. 


מידי פעם מייעצת זוגיות לחברות ללא תשלום..אבל זה סיפור לפעם אחרת.


אז.. תתחדש בלוגוס.


 


*ניתן לראות שפעם הייתי מספיק מתוחכמת בשביל להכניס סקריפטים לרשימות, אני גםד יי בטוחה שהיתה אמורה להיות מנגינת רקע של לינקין פארק, החלטתי להשאיר את זה, יחד עם כל מיני כיתובים קטנטנים שיגרמו לי לחייך...


**מצרפת תמונה לעצמי ולמי שסתם סקרן למראה הישן-רגב..את התמונת נושא אני הכנתי בזמנו בפוטושופ..לא שיא המוצלח אבל היא מקורית שלי. גם התמונה ברקע של הילדה שלי.וכן, אני מודעת שיצא לי אף של עורב..כלומר, אף שנראה כמו עורב.






2 תגובות:

  1. באיחור של חודש אבל אף אחד לא הגיב אז נראה לי היה מתאים לברך אותך על השינוי בעיצוב ושינוי במקום בחיים שגרם לך לשנות את הבלוג. ואולי לקבל מזה משהו אחר בחזרה. אז מזל טוב! וכל הכבוד.

    השבמחק
  2. באיחור של חודש אבל אף אחד לא הגיב אז נראה לי היה מתאים לברך אותך על השינוי בעיצוב ושינוי במקום בחיים שגרם לך לשנות את הבלוג. ואולי לקבל מזה משהו אחר בחזרה. אז מזל טוב! וכל הכבוד.

    השבמחק