יום שבת, 4 בפברואר 2012

דברים מוזרים אחרי שנפרדים ונשארים ידידים

טוב, יש כמה רגעים ממש מוזרים בחיים אחרי שנפרדים מהחבר ונשארים ידידים
מתוך הניסיון השופע שלי (כל השלושה) להלן הרשימה והמסקנות שלי 


הראשון-לראות אותו פעם ראשונה ולא להגיד את אותו השלום עם הנשיקה/חיבוק, אלא סתם "היי"


השני-לדבר איתו פעם ראשונה על נושא סתמי כלשהו או לא סתמי כשברור לשניכם שהמחשבה"איזה מוזר זה..." עוברת לכם בראש(אתם גם סביר להניח עומדים במרחק של מטר זה מזה.. גם זה מוזר!)


השלישי-להפגש כמה אנשים ביחד, ופתאום מישהו אומר משהו שמזכיר לכם בדיחה פרטית, אתם מעבירים מבט, מחייכים לכבוד הרגע הנוסטלגי הסודי שלם, וממשיכים הלאה כאילו שום דבר לא קרה(בודדים מהחברים כן שמו לב, ישאלו אבל תשובה אולי לא יקבלו..)


הרביעי-הפעם הראשונה שאתם מדברים על מה שהיה.. לבד.. זה ממש מוזר!


החמישי-לדבר איתו/ה על מישהו אחר שאתם מעוניינים בו ולהפך..


השישי-הרגע שבו מגיעים פעם ראשונה לבית שלו, רואים את ההורים, ואתם האורחים היחידים.


היום השלמתי את השישי באופן מלא(כלומר הייתי בבית של כל האקסים שלי..)-וכן, זה אחד הדברים המפחידים גם!

לדעת שאתה חוזר לבית שעד לפני תקופה מסויימת הרגשת בו סוג של בנוח, ידעת כבר מה נמצא איפה, היית נחמד להורים ואם אליך..והיום אתה יודע, שהמווון דברים השתנו (גם אם עבר יום..יש להם נטייה להשתנות!), ההורים אולי כבר לא מחבבים..וגם אם כן זה ממש מוזר להגיד להם שלום ולקוות שהם לא שונאים אותכם(אלוהים יודע מה האקס סיפר להם ואילו טעויות עשיתם בעברכם..), לעלות במדרגות שבפעם האחרונה שעליתם בהן, הייתם עוד ביחד..

לרדת בהן-מאותה הסיבה

לגלות שהבעל חיים שלהם עדיין מחבב אתכם..

לגלות שהמווווווווווווון דברים השתנו בבית ומצד שני הכל עוד במקום 

להגיע לחדר, ה-חדר חח, להזכר ברגעי הנוסטלגיה שהעברתם שם, להעיף מבט לכל הצדדים והפינות(בתקווה שלא השתנו) ולהזכר בזממכם האחרון במקום ההוא.. רגע נוטסלגי עצוב במקצת אם אפשר לומר, אפילו מכל שאר הרגעים.. (זה כמו הרגע שבו אתם לבד אחרי הפרידה בחדר וקולטים שכל פינה בחדר שלכם מזכירה אותו, אז..אותו דבר רק בחדר של השני..) 

והשיא, להזכר בבדיחה שמכניסה את כל הזכרונות השליליים והעצובים, לגחח בכאב... 

הבדיחה ההיא ממש לא הצחיקה אותי.. למרות שמכל בן אדם אחר, זה כן..אבל רק שני אנשים בעולם יודעים למה היא לא מצחיקה, ואחד מהם הוא אני..

יש עוד כמה רגעים שלא הזכרתי, כמו יום ההולדת, החיבוק הראשון, הפעם הראשונה שאנשים שוחכים עובדות לגביכם ולהפך..שבתכלס, מצד אחד.."היי..מה זה משנה? זה לא שאתם חברים..אף אחד לא חייב!" ומצד שני..אתם ידידים טובים, אז כללי המשחק נשארו.. 

עד לפעם הבאה
ביי ביי 

4 תגובות:

  1. מתחברת עם כל מילה. זה נורא מתחבר לקונספט שלי היום, של להתבאס ממה שהיה ולא יהיה. 

    השבמחק
  2. מתחברת עם כל מילה. זה נורא מתחבר לקונספט שלי היום, של להתבאס ממה שהיה ולא יהיה. 

    השבמחק
  3. עדיף ידידות על כלום, כי רוב הפעמים הקשר ניתק ונהרס לחלוטין..

    השבמחק
  4. עדיף ידידות על כלום, כי רוב הפעמים הקשר ניתק ונהרס לחלוטין..

    השבמחק