יום שני, 6 בפברואר 2012

תשובות לשאלון השבועי

אם אפשר היה להמציא שלט רחוק למשהו שאין לו עכשיו שלט בבית, מה היית רוצה שזה יהיה?
זו שאלה קשה לאור העובדה ששלטים רחוקים מצד אחד מקלים על חיינו ומצד שני מונעים מאיתנו להיות בכושר ולפתח מיומנויות. כמו פייסבוק! בכל מקרה אם כבר אז שלט רחוק לדלת של הבית..

איזו המצאה חסרה בשביל לשדרג את הרכב שלך או של המשפחה שלך, כדי שזה יהיה האוטו המושלם מבחינתך?
אממ אני מאמינה ששילדה מנוע וגלגלים ואולי גם הגה ומושבים ממש ישפרו את האוטו שאין לנו (בינתיים!)

האם יש מישהו מהחברים או המכרים שלך שהיה יכול להיות ממציא גאוני, אם רק היה לו את הכלים והאמצעים לעשות את זה?
כן חחחח ואם לנקוב בשמות אז למקסיקני לשגיב לסבא שלי ולי חחחח

האם יש המצאה כלשהי בעולם שהיית רוצה שלא היו ממציאים אותה אף פעם?
פייסבוק. או סמארטפון. שעות אפס מבחנים וכסף.

החיים שלנו, במאה ה-21, כנראה הרבה יותר קלים מלפני מאה או מאתיים שנה. על איזו המצאה בחיים לא היית יכולה לוותר, אם היו צריכים להחזיר אותך אחורה בזמן?
בדיוק חשבתי על זה... והחלטתי! מצית ארוך כזה של כיריים. נראה לי קוראים לזה מצית ביטחון נראה לי חחחח זו המצאה למתקשי הגפרורים והפחדנים, כמוני

יש לך המצאה משלך שאת/ה רוצה לשתף אותנו בה?
ואז שמישהו יקרא ויקח לי את הרעיון? ויפרסם? נעעע

4 תגובות:

  1. נראה לי אסלה מתפקדת נראית יותר עדיפה מאשר מצית...


    ממממממממרררררררררר

    השבמחק
  2. נראה לי אסלה מתפקדת נראית יותר עדיפה מאשר מצית...


    ממממממממרררררררררר

    השבמחק
  3. הובטח לי פוסט היום.
    תעשי פוסט ואקנה לך שניצל D:

    השבמחק
  4. הובטח לי פוסט היום.
    תעשי פוסט ואקנה לך שניצל D:

    השבמחק