יום רביעי, 18 בינואר 2012

תרמתי דם ואוהבת מוזיקה

טוב, יום ההולדת שלי מתקרב..


ואני פחות או יותר יודעת מה אני רוצה לקבל ליום ההולדת..


 


מי שמכיר אותי טוב, אבל ממשששששש טוב, אמור לדעת שאני אוהבת מוזיקה!


אני כל כך אוהבת מוזיקה ש..(וזה עומד להשמע אבסורד) אני מקשיבה לה כל כך מעט..


אם הייתי יכולה להמיר את כישרון הכתיבה שלי בכישרון אחר-מוזיקה היתה הבחירה הראשונה! (האמת, עמוק בלב אני יודעת שאם היתה לי ההזדמנות לנסות וללמוד כמו שצריך..הייתי יכולה להצליח בזה אפילו!)


מוזיקה זה ממכר, וזו לא עוד קלישאה..


יש משוה במוזיקה, במנגינה שמדברת מעצמה, ששרה, במילים! שפשוט מספרים סיפור..


והיופי, שהסיפור הזה נוגע לכולם! כל אחד יכול להזדהות ולקחת את הסיפור הזה לאן שהוא ירצה..


מוזיקה יכולה לענות על השאלות שהלב שלנו מדחיק את התשובות!


ואני? נמנעת מלהקשיב למוזיקה לפעמים..


מוזיקה משפיעה עלי בקלות (ממש כמו ספר טוב, רק הרבה יותר מהר ומיידי) המצב רוח שלי יכול להשתנות תוך שלוש דקות (תלוי באורך השיר) וזה לטובה ולרעה..


אינני מוסגלת למשל לשמוע שירים עצובים כשאני עצוב...לא כי אני לא רוצה! להפך..אני רוצה וזה משחרר..


אבל לפעמים אין לי את הזמן להשתחרר, עלי להתעזר לפעמים בסבלנות לרגע הנכון להקשיב למילים ולהתמסר במנגינה..


כמה מוזר, ככה נכון..


ומה מעודד אותי ברגעים הקשים ביותר? מוזיקה, נכון..


אז, אני הולכת עם הזרם בדיוק כמו כולם ונכנעת ליופי המוזיקה..(איך אפשר שלא?! כלומר...וויוואלדי?! שופן?! לינקין פארק?! שלמה ארצי?! קרן פלס!? סקילט?!?!?!?!? לואיס אמסטרונג?! איך אפשר שלא להכנע לתותחים הללו..) 


 


אז בתור מתנת יום הולדת, אני אשמח לקבל רמקולים טובים..


יש לי לפטופ, והרמקולים שבאים איתו אינם טובים..יש להם איכות נוראית.


אז רוצים לשמח אותי למרות הכל? 


הביאו לי רמקול של מחשב רגיל, אפילו שניים, אלו שעל ה50 שח שיש בכל חנות.. 


(מוזמנים להשקיע ולהביא לי על הדרך גם מערכת שלמה עם מקום לדיסיקים ומרקולים פ-י-צ-ו-ץ)


עכשיו יהיה חשש..מה יקרה אם אני אקבל....פעמיים?!


יש לי פתרון-אל תביאו לי רמקולים


הביאו לי בועות סבון..


כאלו שאוכל להפריח כשיהיה לי משעמם ולדמיין איך המשאלות שאני פריחה עולות למעלה ומתגשמות..


 


לחץ יום הולדתי


מי יבוא? מי לא?


יהיה בסדר!


 


 


תרמתי דם-והצלתי חיי אדם


גאה בעצמי:)


 


עד לפעם הבאה


בייביי

9 תגובות: