יום שישי, 29 ביולי 2011

בעעעע

יש רגעים שעדיף לסתום את הפה למרות שיודעים את התשובה, ויש רגעים שאי אפשר לשמור לעצמו את האמת וצריך לגרום לה לצאת החוצה..


אבל יש יותר מאמת אחת ולכל אחד יש את האמת שלו..


 


בפוסט הקודם כתבתי כמה שרע לי מעט, זה היה עיניין של זמן והופ-מצאתי את עצמי רווקה..


לא שמחה ולא עצובה, אני בסדר..


אני צוחקת וגם מחייכת, רואה את הצד החיובי..ניראה לי אני לא מצליחה לעכל את זה עדיין..


או שאולי אין לי מה לעכל..


אני יודעת דבר אחד, המחשבות שלי מתחלפות כל כמה זמן..


זהו מהלך שהתרחש רק לטובה אני מקווה.. 


עדיף לאבד זוגיות תמורת חברות! 


 


אז כן, אני קצת עצובה, בכל זאת..חצי שנה.. אבל זה לטובה! נכון? אני מקווה..


 


שונאת שאני צודקת..


עד לפעם הבאה


ביי ביי

2 תגובות:

  1. עדיף להיות עם אנשים שחשובים לך איתך, אפילו אם זה לא בדרך שאת רצית. 
    כל כך הרסתי את המשפט הזה.
    אני עייף וכאוב - מותר לי XD

    השבמחק
  2. עדיף להיות עם אנשים שחשובים לך איתך, אפילו אם זה לא בדרך שאת רצית. 
    כל כך הרסתי את המשפט הזה.
    אני עייף וכאוב - מותר לי XD

    השבמחק