יום רביעי, 6 ביולי 2011

מסקנות ושאיפות

חופש.


איך התגעגעתי לחופש הזה.. 


החופש מהלימודים, מהלחץ, מהמבחנים, מהבגרויות, מהאחריות, מההתעסקות בשטויות, משעות מינימאליות של שינה.


החופש לעשייה חינוכית (הדרכה..), ניצול הזמן הפנוי להשתובבות, להתנסות בדברים חדשים, ללמוד על החיים ולפעול בכל מה שלא הספקתי השנה.


חופש


 


סוף סוף עברה השנה ה..אמ.. נורא קשה לי להגדיר אותה. מצד אחד זו פשוט שנה.. היתה נורא פשוטה ורגילה ומנגד-קרו בה אירועים מאוד מאוד חשובים! 


אם הייתי יכולה, הייתי עושה את השנה הזאת שוב ומתקנת כמה פינות חסרות..


אז מה עברתי השנה?


-בגרויות!


-תחילת תהליך המסע לפולין-כןכן..המלגה התקבלה ואני אטוס לראשונה בחיי!


-חבר..שזה משו שלא האמנתי שיקרה אבל קרה-וזה אחד הפלוסים הטובים ביותר בשנה הזאת!


-התחברתי לאנשים חדשים בתנועה-הוי איתן! לדגומא :P (תראה! אתה מוזכר!) 


-וכנ"ל הכרתי המון אנשים חדשים ומדהימים מהשכבה עצמה ומהעיר.. אנשים קטנים עם אישיות ענקית! 


-מרשימת חברי הקרובים ביותר נמחק שם לראשונה מאז..אי פעם. ודוגרי-כמה טוב! השם הזה תפס מקום של מישהו אחר:) 


-התרחקתי מאנשים והתקרבתי לאחרים שזה חיסרון ויתרון..המטרה בקיץ זה לתקן את ההתרחקויות!


-התחלתי את התהליך הצבאי שלי! אני סוף סוף רשומה במערכת (כלומר עברתי צו ראשון ואני בדרך ליום המא"ה..)


-עברתי גדנ"ע-המיני מיני מיני טירונות.. והגעתי למסקנה שאין לי בעיה לרוץ, לקפוץ, לעמוד בזמנים, לציית, להתארגן, לאכול, להתחבר, לחשוב ולחיות ואפילו להנות! הבעיה שלי בטירונות תיהיה צעקות המפקדים והדיסטאנס.. ונכון שזה חשוב מאוד אבל לעמוד בצעקות יהיה נורא מסובך..


-התחלתי ללמוד נהיגה! או לייתר דיוק אני ככל הנראה כבר בסוף הלמידה! אבל מילא..העיקר שיהיה לי רישיון !


-שרדתי בחמש יחידות של מת' ואפילו מעל הנכשלים!


-צחקתי, נסעתי, השמנתי, הרזתי, חיליתי, הבראתי, בכיתי והייתי הכי מאושרת שיש!


 


ומה אני מאחלת להספיק עד סוף החופש?


-לנסוע ללונה פארק


-לים


-לברכה


-מינימום ארבע פעמים בשבוע לרכב על האופניים


-לעדכן בבלוג


-לקרא שלושה ספרים במינימום בקיץ


-עבודה! חייבים כסף ><


-להפגש עם חברותי היקרות לפחות פעם בשבוע!


-לאכול פד תאי בלי ירקות


-לקנות מגש פיצה רק בשבילי


-לשכב על הדשא, עם מיץ קר בצד, לעצום עיניים ולהנות מהרגע


-לישון אצל אנשים! או לייתר דיוק אנשות..


-לנסוע למקום כלשהו סתם ככה..


-לטייל לי בטבע


-לארגן סוף כל סוף ימי ספורט עם הבנות! יחי הכדורגל והכדורסל שמחכים לנו כבר שנה..


-לעשות דברים שהם מעבר לרשימה קצרה!


 


המממ..לא כידענתי הרבה וזה לא קל.. 


אבל אני רואה פה מגמתיות של עליה! אני עוד אחזור לעדכן כמו פעם.. 


פרפרים מתעופיים להם מהר מידי השנה.. נראה לי איבדתי את ההתרגשות..


 


עד לפעם הבאה


ביי ביי

6 תגובות:

  1. אני מוזכר D:
    ועכשיו לעניין העמוק והחשוב: שנה ארוכה, מוצלחת וחופרת.
    שמח שהתחברנו השנה והתקרבנו ושחפרתי לך כל כך הרבה על דברים שהם מנסים להיות עמוקים אבל בסוף לא D:
    חכי לשנה הבאה, י"ב.
    אישה זקנה P:
    וד"ש לחבר שלך :D

    השבמחק
  2. אני מוזכר D:
    ועכשיו לעניין העמוק והחשוב: שנה ארוכה, מוצלחת וחופרת.
    שמח שהתחברנו השנה והתקרבנו ושחפרתי לך כל כך הרבה על דברים שהם מנסים להיות עמוקים אבל בסוף לא D:
    חכי לשנה הבאה, י"ב.
    אישה זקנה P:
    וד"ש לחבר שלך :D

    השבמחק
  3. רוב החפירות שלנו עמוקות! אנחנו פשוט כל כך חכמים עד שביחס לאנשים אחרים אצלנו זה כל כך הגיוני ורגיל...

    השבמחק
  4. רוב החפירות שלנו עמוקות! אנחנו פשוט כל כך חכמים עד שביחס לאנשים אחרים אצלנו זה כל כך הגיוני ורגיל...

    השבמחק
  5. -סנוב-
    מרררר
    וכאן נגמר שעת בדיחות פרטיות עם איתן.

    השבמחק
  6. -סנוב-
    מרררר
    וכאן נגמר שעת בדיחות פרטיות עם איתן.

    השבמחק