יום שישי, 31 בדצמבר 2010

happy new year

כשחזרתי לכתוב בבלוג בתחילת החופש-היה לי ברור למה..


הייתי צריכה להוציא את כל מה שאני כותבת, כל מה שאני מרגישה, את כל הכאב והצער..


להוציא את הכל מעצמי ולהגיד-וואלה.. זה לא נשמע כל כך נורא..


ככל שכתבתי, ככל שהוצאתי ככה הרגשתי שלאט לאט אני חוזרת לעצמי-לשגרה. 


ראיתי בעיניים שמצבי משתפר ושאני לא תקועה בבית בדכאון אלא באמת יש לי מה לעשות! כשהוצאתי הכל על המקלדת יכולתי לראות ברור יותר שטוב לי.. 


אני יודעת שאחת הסיבות שאני לא מעדכנת זה כי אני לא צריכה כרגע את הצורך הזה..אין בי את תשוקת הכתיבה.


למעלה משבוע אני מנסה לשבת ולכתוב-ופשוט לא בא לי.. 


ויש לי על מה לכתוב-על המבחן במת', על ההצגה על האלכוהול שראינו-הצגה מדהימה, על השומר הצעיר ומערך כלכלה וחברה-שכמובן זה אומר לחפור על כמה שהמצב בארץ נורא והלאיר עיניים, לדבר על גזענות, להמשיך את עידכוני על האהבות השונות מסביבי-ונראה שהדברים רק מתפתחים לכיוונים מפתיעים..


קרו המון דברים!


 


והנה הגיע סוף שנת 2010..ונראה לי יהיה מן הראוי לא לחפור על מה שהיה בשבועיים..


אלא לחפור על סיכום השנה!


 


אני זוכרת שבשנה שעברה נפגשתי עם מילה ואייל והיינו מתחת לבית שלי..ובחצות עליתי למעלה להרים כוסית עם ההורים..והלכתי לישון.


ופה זה נגמר בעצם..או שרק התחיל?


אני אזכור את 2010 כשנה עם הכי הרבה שינוי..


היא התחילה כששמתי לשם שינוי דגש על עצמי ולא רק על מי שמסביבי ובמהלך השנה חיפשתי את האיזון הטוב ביותר בין שניהם-זה היה קשה..


אבל אחרי שנה שלמה אני יודעת בוודאות שהצלחתי להגיע לאן שרציתי!


הכרתי מלא אנשים ולמדתי מלא מלא דברים.. 


התנסתי לראשונה בהמון חוויות כמו-להדריך, כמעט לטבוע, להיות ביד ושם ולעבור סמינר עם גרמנים בנושא, חבר ראשון, לדחות מישהו לראשונה ועוד המון דברים נוספים..


זו היתה שנה ממש קשה מהמון בחינות.. אבל המוסר השכל שלה הוא-שבסוף הכל מסתדר זה רק עיניין של זמן..


רגעי השיא של נושאים כואבים עלו על הפרק ואיתם גם פתרונות הקשיים הגדולים שיותר שעברתי עד עצם היום הזה..


זו היתה שנה לא קלה בכלל אבל עם זאת-אני לא מתחרטת על שום מילה, מעשה או מקרה שהיה.. אני שמחה שהדברים הסתדרו באופן הזה ולא בשום אופן אחר-כל מה שקרה היה לטובה! 


שנה הפכפכה עברה לה-עליות וירידות קיצוניות שהיה מאוד קשה להשאר במצב שמח כרגיל-והצלחתי..


 


ומחר תתחיל שנת 2011..


יש בי קצת חששות שזו תיהיה שנה משעממת ומעיקה.. אולי זה בגלל שהיום ההולדת שלי מתקרב ואני חוששת שאני אשתעמם מגיל 17..


אז אני מאחלת לעצמי-שהשנה תיהיה הרבה יותר טובה מ-2010.


שאני אפתור את כל הקשיים, שיבואו עוד בעיות(כן..נשמע קצת מוזר אבל אם יהיה טוב מידי אני אשתעמם..) ושאני אפתור אותן! 


שכל האנשים שאני אוהבת ישארו לצידי גם השנה..ובתקווה גדולה-לתמיד!


שכל הטעויות שעשיתי במהלך השנה שעברה-אתקן ולא אחזור עליהן עוד..


 


 


בקרוב,עוד כמה ימים עברו בעצם 4 שנים מאז הקמת הבלוג.. 


נראה לי אני אעשה משו מיוחד לכבוד האירוע..


 


לפינת הלא קשור>>>>אני מצוננת


-השנה-לא נתנשק בחצות..אבל לפחות חברותי היקרות יהיו איתי.. ותמיד תיהיה שנה הבאה P: 


-המבחן במת' עבר-אני ממש ממש ממש מקווה לקבל מעל 70..אני לא יודעת עד כמה זה אפשרי אבל אני נורא מקווה שזה יתממש..


-כנ"ל לגבי אנגלית וסוציו..


-אופניים זה כיף! אין..משחרר כל כך...


-פעם שלישית גלידה הא.. עם התמדה משיגים את מה שרוצים:) 


-וככה הלכה לה חברות לפח הזבל...


-וככה חזרה לה חברות מפח הזבל..


-אין טעם להקשיב לשמועות..כי שמועות הן רק שמועות.. והחלום ההוא שחלמתי.. רק מוכיח לי שאני בדרך הנכונה-ומצד שני גם מפחיד..שאני אכשל בה..


 


עד לפעם הבאה


ביי ביי

4 תגובות:

  1. שלום לך

    קראתי את התגובה שלך לביקורת שלי על רומן זדורוב, ושמחתי שיש אי שם עוד אדם שנותרה בו שפיות והתבוננות ישירה

    שכחתי אז להודות לך כנראה וצר לי על כך

    מודל הפתיחות שלך היא התקווה אולי היחיד של עמנו לשרוד

    תודה לך

    תבורכי

    השבמחק
  2. שלום לך

    קראתי את התגובה שלך לביקורת שלי על רומן זדורוב, ושמחתי שיש אי שם עוד אדם שנותרה בו שפיות והתבוננות ישירה

    שכחתי אז להודות לך כנראה וצר לי על כך

    מודל הפתיחות שלך היא התקווה אולי היחיד של עמנו לשרוד

    תודה לך

    תבורכי

    השבמחק
  3. אני בטוח ש2011 תהיה מלאה ולא משעממת :]
    ומקווה לך את כל השמחה, כי זה מגיע לך!
    ינה! :O בקרוב את גדולה ממני בשנתיים!!! O:
    צריך לדבר עודדד!!! מחוץ למסןןןן XD

    השבמחק
  4. אני בטוח ש2011 תהיה מלאה ולא משעממת :]
    ומקווה לך את כל השמחה, כי זה מגיע לך!
    ינה! :O בקרוב את גדולה ממני בשנתיים!!! O:
    צריך לדבר עודדד!!! מחוץ למסןןןן XD

    השבמחק