יום חמישי, 16 בדצמבר 2010

blalalalalala

איך השתנתי...


עכשיו-כשאני נמצאת רחוק רחוק מהנקודה שבה הייתי בתחילת הקיץ, אני יודעת כמה שעברתי בזמן הזה..


כל הזכרונות האלו-כל המחשבות שעברו לי בראש, הרגשות..


אני עדיין זוכרת איך הכל הרגיש לי אז..


חזרתי לכמה פוסטים לקרא היום (כי מסתבר שכמישהו אחר עושה זאת אהמאהמ זה עושה חשק להזכר בעצמי)


אני מרגישה ממש ממש ממש גאה בעצמי שצדקתי! 


אי שם בחודש יולי בתחילתו ולאורך כמעט רוב הקיץ ציינתי לא פעם שיום יגיע ואני אקרא בבלוג ואחשוב "מה חשבתי לעצמי באותו רגע?!"-


היום הזה הוא היוםXD


שכה יהיה לי טוב.. כל כך המון מחשבות בכל כך קצת שורות. אני מרגישה כמו ספר פתוח ובעיקר כמו ילדה קטנה וחלשה-ומצד שני..


למרות שזהנשמע מוזר אני יודעת שאני לא-שזה שכתבתי ופרסמתי מראה שאני חזקה הרבה יותר מלפחד ממה שיגידו ויחשבו עלי..


 


לאט לאט אני מרגישה שאני משיגה את המטרות שהצבתי לעצמי.. נשאר רק להצליח בלימודים ולעבור את החלק הכי קשה-לפתור את הבעיות..


 


___


וואי.. אני מסתכלת על החיים שלי מהצד ואני ממש בהלם שהם נראים ככה-שאני נראת ככה..


מצד אחד אני שמחה בחלק, בשמחתי..שהגעתי למקום שאני נהנת בו ומצד שני.. אני מפחדת קצת מהתגובה של אחרים לגבי זה..


אז אני מנסה למצא את האיזון כדי לא ליפול על ידי אחרים-טוב לי..


__


השן שלי עדיין כואבת.. עד שהיא הפסיקה לכאוב! 


אני כבר לא יודעת מה לעשות-זה בלתי נסבל ובעיקר מעצבן..אי אפשר לאכול כמו בן אדם ולהנות מהאוכל..עינוי סיני!


__


יש אספות הורים שבוע הבא..


שמו אותי ביום שבו מורים מקצועיים מקבלים תלמידים-ואני ממש מפחדת!


האם זה אומר שאני צריכה לגשת למורה מקצועי כלשהו? מי? 


מה תגיד עלי רויטל? היא תנזוף? תגיד שיש לי ירידה..? אולי עליה? אולי היא תגיד שאני מפריעה בשיעורים?! 


שהשתנתי? 


ואיך אני אמורה להספיק ללמוד להסטוריה מת' ובתעבורה בשבוע אחד?! 


זה כל כך המון לחץ..וכמה אני אקבל בפיסיקה? 


ומה יקרה אם אני אקבל פחות מ-80? אולי אני צריכה לעבור מגמה?


אבל זה פיסיקה..אני אוהבת פיסיקה! 


___


מיסטר איקס..


כמה זמן עבר מאז שכתבתי עליו בבלוג.. 


לפעמים זה מרגיש כמו נצח ולפעמים כאילו רק אתמול אמרתי לו שהמדרכה הזו קטנה מידי בשביל שניינו..


אבל זה נכון-עכשיו זה נכון..


עכשיו המדרכה הזאת באמת קטנה בשביל שניינו.. 


או שרק אחד הולך בה..או שעוברים למדרכה בצד השני של הכביש...


 


מכירים את זה שאתם יודעים שיצאתם לא בסדר אבל לא יודעים איך לפתור את זה? אם לא-מזל..


כי אני כן...וזה חבל..


 


לפינת הלא קשור-כל כך המון אנשים שקיבלו סרטן במשפחה.......


-בקרוב לBFF יש יום הולדת..


-בקרוב לי יש..


-אני צריכה להרזות


-השן כואבת


-אני ממש נהנת בשמו"ץ! פשוט המוןןןן כיף!


-מבקשים(דורשים) ממני לכתוב לעיתון בית ספר.. רעיונות? מישהו?


-אופניים זה כיף.. 


-חנוכה עבר..>: 


-אני ממש אוהבת את המשפחה המורחבת..כיף לי שם.. אני מרגישה שייכת הרבה יותר מאשר כשאני רק במעגל המשפחתי הקטן..


 


עד לפעם הבאה


ביי ביי


 

2 תגובות:

  1. את חזקה ואני בטוח שתצליחי לשרוד את הבעיות.
    תפסיקי להלחץ מהאסיפת הורים - יהיה טוב. אם אצלי הלך טוב אז ברור שגם לך ילך טוב.
    מתי שתרצי אני כאן לחפירה/סמיילי P:

    השבמחק
  2. את חזקה ואני בטוח שתצליחי לשרוד את הבעיות.
    תפסיקי להלחץ מהאסיפת הורים - יהיה טוב. אם אצלי הלך טוב אז ברור שגם לך ילך טוב.
    מתי שתרצי אני כאן לחפירה/סמיילי P:

    השבמחק