יום שבת, 16 ביוני 2018

נקמות של שניצלים

חודש ללא עדכונים.


יש כמה דברים שמעסיקים אותי. משתדלת לא לתת לרעשים להשפיע..


נכון לכרגע, יש איזה מישהו(כבר יצא לי לכתוב עליו בעבר במרומז) שמעסיק את מחשבותיי לאחרונה.


אני יודעת שהוא קורא כאן לפעמים/חברים משותפים אז אני נאלצת לשמור את זה לעצמי לעת עתה.


(אני חושבת שבזה הרגע פתחתי פה דלת קונספרציות כי כתבתי כאן על הרבה מישוהוים שקוראים כאן שיכולים להתאים להגדרה.)


אני מאוד בעד כנות ופתיחות אבל במקרה הזה, אני קצת חוששת ממה שזה עלול להוביל..


בינתיים עוד שניה תקופת מבחנים.


מקווה שיחלוף לי מהר?


עד לפעם הבאה,


ביי ביי


נ.ב.(תודה מר שוקולד שהדביק אותי ב"נ.ב" אגב) הכותרת זו בדיחה פרטית. בהזדמנות אפרט. כשלא ארגיש רע עם עצמי שאני כותבת בבלוג במקום נומריות

2 תגובות:

  1. כתיבה בבלוג קודמת לכל מבחן או הגשת עבודה אקדמית

    60 זה 100!

    השבמחק
  2. כתיבה בבלוג קודמת לכל מבחן או הגשת עבודה אקדמית

    60 זה 100!

    השבמחק