יום חמישי, 10 בספטמבר 2015

מחשבות של לילה

יש דברים בעולם הזה שיכולים ממש להפריע לילפעמים ברור לי שזו רק אנישרק לי זה מפריע ולאנשים אחרים זה דווקא בסדר ומתאיםוכנראה הנושא שאני כותבת עליו עכשיו יהיה אחד כזה.


מפריע לי שנשים מחפשות יחס אצל הגברים.


נשים רבותואפילו אנוכיחוטאות בזה.. מזיזות הרים וגבהות בשביל שבסוף היוםהמישהו הזה (שתכלסיכול להיות גם קרוב משפחה או סתם חברה טובהיזרוק לנו מילה טובה.


וזה מפריע לי.. פעמיים זה מפריע לי.


פעם אחת כי אנחנו זקוקים כל הזמן לחיזוקים חיובייםאבל זה טבע האדם וסהכ זה טבעי שנזדקק לכךאך תמיד טוב ללמוד להיות עצמאיים ולא לחכות לחיזוקים מהצדללמוד לחזק את עצמנו ולהסתדר גם בלי זה..


ופעם שניה כי האנשים שאנחנו אוהביםלא צריכים לזרוק מילה טובה פה ושם אחרי שאנחנו מוזיזות הרים וגבהותרצים מסביבנו כל כך הרבה סיפורים שכל פעם יכולים לרגש אותי עד דמעותעל אותן הבנות שעושות הכל למען הבן זוג שלהןהכלמנקותמבשלותהולכות על ביצים בשבילונמנעות מלספר לו על קשיים שלהן,נמנעות להקשות עליו.. פשוט מחביאות את עצמןבשבילןה"אני אוהב אותךוה"את מדהימהיקר יותר מזהב ונדיר יותר מנפטזה מה שמחזק אותן וגורם להן להמשיך.. ולמה זה מרגש אותי כל כך עד דמעותכי לא מגיע להן.. לא מגיע להן היחס הזה.. אז כןאני מסכימה בהחלט עם האמירה שהן לא צריכות להיות כנועות כל כך ולהיות חזקות וכן לדברולשתף ואם צריך אז גם לשנות את הסביבההן כנועותאבל הטקסט הזה הוא לא עליהן..


הוא על הצד השניזה שלא מפרגןלא רואהזה שמפספס את הדבר הכי טוב בעולם ונותן לו לנבוללפעמים זה ההורה הזה שלא יודע לפרגן לילד שלו על הציונים או העבודותעל הציור שהוא השקיע בו או המגדל שבנה.. זה בא בכל כך הרבה צורותוהאנשים האלולא משנה כמה כסף יהיה להםוכמה מצליחים הם יהיומבפנים הם נבולים.. הם לא צריכים לרדוף אחרי שום חיזוק של אף אחד.


אם את משקיעה בעצמךמתלבשת הכי יפה שאפשר ומתייפייפת הכי שאפשרוהבן אדם שאת כל כך מחכה לשמוע את זה ממנואת המחמאה הקטנה הזאת את ה"ואוולא אומר לךקומי ולכי.


יודעת מהאולי זה תחום אפור.. אני אקשה עליך עוד בדוגמא אחרת.


אם את לא רואה אותו מחייך וקורן כמו מפגר כשאת לאו דווקא נראית כמו מיליון דולראלא ההפך..אחרי העבודה,או בפיג'מה.. את לא עם הבן אדם הנכוןכי זה פשוט לא איך שאנחנו נראים,זה איך שאנשים רואים אותנו במחשבה שלהם.


וזה עוד מילא. אם עבדתם, השקעתם, הכנתם ארוחה, ניתקם תבית, החזקתם, חיבקתם כשאחרים לא, הלכתם ועזרתם.. ואפילו את המבט הזה, המבט המספק הזה שבלי מילים מעביר מקסימום משמעות, אין? אז עזבו.. 


 


להגיד "תודהלבן אדם שאתה אוהבשעושה למענך כל כך הרבהזו ממש לא זכותלא מבינה מה כואב לאנשים לשחרר מחמאה לאנשים שחשובים להםאו סתם איזה חיזוק.. אנשים לא צריכים להתחנן לזה בשיניים.


כןיש כאלו שלא זקוקיםיש כאלו שלא מביעים במיליםיש הכל מהכלומכל העסק הזה אני למדתי על עצמי,שכשאני אחפש לי בן זוג לחייםזה יהיה מישהו שידע לפרגן לי גם בלי שאבקשאשאלאציקאהיה בלי מצב רוח וכוהוא פשוט ירצה לאמר את זה..


 

תגובה 1: