יום ראשון, 15 בנובמבר 2009

החינוך של ימינו+אני וההתמודדויות שלי איתו

לפעמים אני חושבת לעצמי, איך יודעים שמישהו מתעניין בך?(מתעניין במובן של...מתעניין! סתם ככה..אולי יותר אולי פחות.. ) ניראה לי פתיחת הבלוג העידה על המון דברים במובן הזה. לא צפיתי לכמות מטורפת של כניסות על הפוסט הראשון-אני אדם הגיוני.. אבל אחרי תת ניק או אווי במסן של "העין הכחולה נפקחה" צפיתי לקצת יותר התעניינות...מה כן, שכל מי שרציתי שישים לב-שם לב...זה טוב! זה משמח..

אני בעיתון של בית ספר, וזה ממש נחמד דווקא.. זה פשוט דרך להשפיע ולהחליט-בדרך שלי. ומי כמוני יודע שאני מתבטאת מעולה רק בכתיבה? אז נכון, כתבה ראשונה שלי היתה על תחילת כיתה י' ות'אמת יכולתי להשקיע בה יותר.. אבל הכתבה השניה שלי זה כבר עולם אחר! הסיגנון שלי.. לקחת נושא, לספר עליו, להטיל ביקורת מכל מיני בחינות ולהביא את דעתי האישית.. למה זה טוב? כי עם קצת ציורי לשון נכונים אפשר לסםר אפילו על מוצרט ואני בטוחה שמי שיקרא יהנה!
אז לא, אני למי שתהה לא בחרתי בנושא של מוצרט, מוזיקה ודברים אחרים(למה להתחיל עם הקשה?) אני הלכתי על מה שבאמת מעניין אותנו-האנשים הקטנים, ולא שמים לב אליו-חוקי מרפי! גאונות כלשמה היא! הרי אין אדם בעולם שלא יודע מה זה מודע או לא מודע... 
אני עדיין לא התיישבתי לכתוב את זה-זה גם קצת מפחיד אותי שלא יילך לי... אולי אני סתם נלחצת בגלל הסיכום שהיינו צריכים להגיש בלשון(והבעה..) קצת מלחיץ לקבל 75.. ועוד אחרי זה כתבתי סיכום יותר מידי ארוך ואין לי מושג כמה אני אקבל על השני, רק מקווה שזה מעל 85 וזה יספק את ההורים. 
ואם כבר ציונים, מבחנים בהיסטוריה-הצילו! המבחן האחרון הלך לי יותר רע מכל ההשפלה של אנטיוכוס הרביעי בהפסד למצרים! יש שני סוגים של אנשי ההסטוריה: אלה שכותבים המווווווווווווווווווווווווווון וצודקים, ואלה שכותבים לעיניין בכמה וכמה שורות ומשפטים..אולי אפילו שתים שלוש פיסקאות וצודקים..אני לא זה ולא זה-כמה חבל.. אני כבר יודעת שזו תיהיה נפילה חזקה וזה ממש לא מעודד שיש לנו השנה בגרות בהסטוריה-אני שוקלת לקעקע לעצמי כמה שליפים על היד-מי ידוע..אולי יעזור? 
אני מניחה שהכישלונות שלי מגיעים בגלל שיטת התוכי.. המשננים והתוכים מצליחים-הם יודעים לנסח משפטים ממש כמו בספר. הבעיה שאתה לא תמיד מבין על מה מדובר ואחרי חודש וחצי אתה שוכח הכל, בשביל מה ללמוד אם תשכח את זה?
הרי, מורות מתחילות שיעור הסטוריה ראשון עם השאלה "בשביל מה צריך הסטוריה?" לפחות רובן.. הרוב מגיעים לאותה תשובה כמו לשאלה "בשביל מה צריך לזכור את השואה?" כי זה העבר שלנו, כי צריך ללמוד ממנו שלא יקרה שוב..ואני מוסיפה כי חיו אז אנשים שמגיע שנזכור אותם הרבה יותר מלזכור את חוסיין-מי זוכר אותו כבר? 
ועד כמה שמורות מתעקשות לומר "אני לא תוכי!" הן כן...
לדעתי הפתרון לשיטת התוכי היא בגרות בעל פה! זה יותר נוח באיזשהו מובן.. אתה לא לומד כמו תוכי-אתה לומד כדי להבין ולזכור!
אבל יש לזה גם חיסרון-אם הבוחן הוא אובייקטיבי זה לא טוב..

אני יודעת שהציון שלי יהיה על הפנים-אני רק מקווה שלפחות ההורים לא יכעסו-יותר מידי..

שילשום היה יום שישי ה-13.. אני לא אגיד שעשיתי את הבחירה המעולה ביותר בכך שהלכתי לחברה וראינו אצלה שני סרטי "אימה"... נכון, היה נחמד.. הסרטים גם אבל רק הסוף שלהם...והלילה קשה-כרגיל אני לא ישנה בלילות.. 
יכולתי להפוך את היום הזה לא יותר טוב ממה שהוא היה..ומצד שני, אני לא מתחרטת על זה.. 
לפעמים צריך לסבול כדי שמשהו טוב יקרה.. וזה נכון, וזו הסיבה היחידה שאני טוענת שהיום הזה-היה שווה את זה! עם כל העייפות של חוסר שינה.. 

ת'אמת, אני רוצה גשם, פיצה, קולה, שוקו חם והכי חשוב-עוגה טובה! וכל זה ליד השולחן כשמסביבו קומץ של חברים טובים...רגע מקסים...

לפינת הלא קשור>>>>כמה כיף זה לישון בחורף...מרגיש כאילו הסמיכה הגדולה והכבדה היא כמו מישהו..שמחבק אותך ושומר שתיהיה חמים..ויהיה נוח^^
-צריך לראות מרלין..זה טוב!
-עוד מעט מבחן בתנ"ך....אני מקווה שיהיה טוב..
-אני ממש עקומה! לא משנה כמה אני ארוץ לעבר הקו של הקפיצה..אני תמיד אקפוץ עם רגל שמאל-כמה מבאס..
-לדורית עוד רגע יש יש הולדת..איך הזמן טס!
-אני חייבת להשלים שעות שינה בקרוב...בונה על שבת בבוקר..
-יש מורה חדשה לכימיה-דווקר כשרציתי לישון עד מאוחר מחר..
-המצב בארץ ובעולם מתדרדר-המנהיגים שלנו שוחכים את מי הם מנהיגים, הם שוחכים שהם עובדים בשביל העם ולא בשביל עצמם...
עד לפעם הבאה
ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה