יום שבת, 14 בספטמבר 2019

הגיגי לילה במיטה של זרים

כי אני בת 25 וגם לי מותר פוסטים 18+ שהם קצת יותר "בוטים" ופחות מרומזים כהרגלי.


אז שכבתי עם מישהו. מישהו שרציתי לשכב איתו כבר הרבה מאוד זמן.
ואם יש משהו אחד שהבנתי מכל החוויה הזאת, שאני מבזבזת את הזמן שלי על פחדים וביטחון עצמי נמוך.
הייתי שם, כהרגלי מפוחדת מהסיטואציות הגרועות ביותר. עסוקה בתהיות אם אני בכלל מושכת מספיק, אם אני יפה מספיק? האם התאורה מדגישה את כל הצדדים הלא יפים? הם רואים את הקימורים? ואם פספסתי שיערה בגילוח, האם רואים אותה?
וכשאני שם, אני עושה את כל המאמצים להשתיק את הקולות האלו בראש ולתת לחשקים שלי במה. אני מנסה להראות שאני רוצה, מקווה שהצד השני יקח פיקוד כי אני פחדנית.
ומה קורה בפועל? אני מבינה שאני פשוט מבזבזת את הזמן על המחשבות האלו. אני מבינה שכמו שאני במערבולת מחשבות מטופשת, הצד השני נמצא בדיוק באותו המקום. והוא בכלל לא חושב כנראה על הדברים המטופשים שלי. הוא עסוק בשלו. והם, לראות עייני, בהחלט מטופשים.
אז הבנתי שאני מבזבזת את הזמן במחשבות שלי, כי רק אותי זה מדאיג. וכנראה, במציאות, את אף אחד זה לא מעניין אם פספסתי איזו שערה בגילוח כשאני עומדת מולו עם החזה בחוץ. וכנראה האקסטרה קימורים שלי, לא מעניין כשהם נכנסים. הדם גם ככה לא זורם מספיק למוח כדי לחשוב על כל הפגמים שלי.
וזה בפועל, עובד לשני הכיוונים. בזמן שאני עסוקה במחשבות שלי, הצד השני עסוק בשלו.
והרי, לא הייתי נכנסת למיטה עם מישהו אם לא הייתי מעוניינת, נכון?

האם זה אומר שזה חיסל לי את הפחדים? לא, הם עדיין שם יחד עם כל המחשבות והביטחון העצמי הנמוך. אבל לפחות אני יכולה להשתיק אותם מהר יותר מבעבר...

עד לפעם הבאה,
ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה