יום חמישי, 10 במרץ 2011

תשובות לשאלון השבועי

מה אתם מעדיפים, גבינות קשות או רכות?
אני לא אוהבת גבינות אבל אם כבר מעדיפה גבינה רכה..
(יעני לא קשה כמו בטון אלא רך, נעים חמדמד..)

האם אתם חובבי עובש?
לא.


איזה סוג גבינה אתם הכי אוהבים? (עיזים, פרות כבשים, גמלים וכו..)
אני בכלל לא אוהבת גבינה..

יצא לכם פעם לטעום חלב ישר מן העטין?
לא..
למרות שאני לא אוהבת חלב ולא שותה חלב-מעניין אותי לדעת איזה טעם יש לזה

מה הולך הכי טוב עם גבינה צהובה?
שוקו

מהיא הגבינה האהובה עליכם?
גבינה צהובה עמק הגליל


ואיזו גבינה אתם לא סובלים?
כל השאר

2 תגובות:

  1. אני מוכן להתערב שבתור ילדה היית שותה המון חלב...בין אם אהבת או לא....רואים לפי ה"פיתוח" שלך...ו....יש לך סטירה בשאלון....

    איזה סוג גבינה אתם הכי אוהבים? (עיזים, פרות כבשים, גמלים וכו..) 
    אני בכלל לא אוהבת גבינה..


    מהיא הגבינה האהובה עליכם? 
    גבינה צהובה עמק הגליל

    .....חחחח XDDDDDD

    השבמחק
  2. אני מוכן להתערב שבתור ילדה היית שותה המון חלב...בין אם אהבת או לא....רואים לפי ה"פיתוח" שלך...ו....יש לך סטירה בשאלון....

    איזה סוג גבינה אתם הכי אוהבים? (עיזים, פרות כבשים, גמלים וכו..) 
    אני בכלל לא אוהבת גבינה..


    מהיא הגבינה האהובה עליכם? 
    גבינה צהובה עמק הגליל

    .....חחחח XDDDDDD

    השבמחק